خبرهای داغ:

جریمه محدودیت تردد شامل اهدا کنندگان خون نمی شود

جریمه طرح منع تردد شبانه برای خودروهای داوطلبین اهدای خون که درماه مبارک رمضان در شیفت شب و پس از افطار به مراکز اهدای خون مراجعه می کنند، اعمال نمی شوند.
کد خبر: ۹۳۳۵۰۲۵
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سرپرست اداره کل انتقال خون خوزستان گفت: در ماه مبارک رمضان مردم بیشتر بعد از افطار برای اهدای خون مراجعه می کنند ولی با توجه به تشدید محدودیت تردد کرونایی هماهنگی لازم با پلیس راهور برای همکاری با اهدا کنندگان خون انجام شد .
علی فیضی افزود:اهدا کنندگان خون می‌توانند در ماه مبارک رمضان ساعات بعد از افطار برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند و با اعلام پلاک خودروی خود به پذیرش پایگاههای انتقال خون ، جریمه قانون محدودیت برای آنها اعمال نمی شود .

وی با اشاره به اهمیت ویژه تامین خون برای بیماران گفت : این قانون برای تسهیل تردد اهداکنندگان خون در استان تصویب شده است .

علی فیضی با اعلام ساعات کاری مراکز خونگیری در ماه مبارک رمضان در اهواز افزود : پایگاه های انتقال خون اهواز در چهارشیر – بلوار پاسداران – جنب شهرداری منطقه ۷ و پایگاه امانیه – جنب بیمارستان رازی از شنبه تا چهارشنبه صبح از ساعت ۴۵: ۷ الی ۳۰: ۱۳ و عصر از ساعت ۱۸ الی ۲۳ ، پنج شنبه‌ها از ساعت ۴۵: ۷ تا ۳۰: ۱۲ و جمعه از ساعت ۸ الی ۱۳ آماده پذیرایی از اهداکنندگان خون می‌باشند.

وی با دعوت از هم استانی ها برای شرکت در پویش اهدای خون ماه مبارک رمضان برای نجات جان بیماران گفت : اهداکنندگان خون می‌توانند برای جلوگیری از اتلاف وقت از طریق پرتال www.ibto.ir برای دریافت نوبت اهدای خون اقدام و به یاری بیماران بشتابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها