امام جمعه درگز با انتقاد از عدم پاسخگویی قاطع ایران به خرابکاری‌های دشمن گفت: این سومین حمله به تاسیسات شهید احمدی روشن در نطنز است و مسئولان دیپلماسی ما به جای پاسخگویی همچنان بر سر میز مذاکره هستند.
کد خبر: ۹۳۳۵۰۳۰
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدحسین ایروانی امام جمعه درگز اصلی‌ترین نیاز انسان‌ها را هدایت به راه راست بر شمرد و گفت: هر انسانی برای هدایت به دو مولفه هادی و مقصد نیاز دارد بنابراین ضروری‌ترین نیاز هر انسان، وجود امام و در این دوران وجود مبارک امام زمان (عج) است. همان‌طور که مردم مصر، یوسف را از زندان بیرون آورده و با مدیریت آن حضرت توانستند از بحران اقتصادى و معیشتى نجات پیدا کنند، مردم عالم نیز باید امام زمان خود را از زندان غیبت بیرون آورده و مدیریت جامعه بشرى را به ایشان بسپارند.

امام جمعه درگز در ادامه سخنان خود گفت: در پی اتخاذ راهبرد حرف قطعی، و منطق عدم عجله ایران، آمریکا مجبور به واکنش شده و در یک تقسیم کار مهندسی شده، اروپا به نیابت از او موضوع اجلاس وین را با هدف تغییر میدان بازی به نفع آمریکا پی گرفته است.

حجت الاسلام ایروانی تبیین کرد: در چنین شرایطی دستگاه دیپلماسی و دولت باید مشخص کند که پس از حمله خرابکارانه به سایت نطنز، تا چه اندازه جای ادامه مذاکره باقی مانده است؟ تکرار این گونه جملات که مردم دچار مشکل هستند و برای رفع مشکل مردم باید هرچه سریع‌تر مذاکرات را به نتیجه رساند یک مغلطه آشکار و نادرست است.

وی افزود: منطق عدم عجله باید در سراسر مذاکرات مسئولان سیاست خارجی ایران حکفرما باشد چرا که گذشت زمان به نفع ایران است و کشور‌های منطقه پس از امضای سند همکاری ایران و چین، یکی پس از دیگری راه دور زدن تحریم را یافته و برای مبادلات اقتصادی با ایران سبقت خواهند گرفت.

امام جمعه درگز با انتقاد از عدم پاسخگویی قاطع ایران به خرابکاری‌های دشمن، تصریح کرد: این سومین حمله به تاسیسات شهید احمدی روشن در نطنز است که از زمان اوباما آغاز شد و به ترامپ و سپس به بایدن رسید. این حملات در واقع پاتک‌های دشمن علیه خساراتی است که در سال‌های گذشته، رژیم‌های غاصب از ایران خورده اند.

حجت الاسلام ایروانی در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که در جنگ نظامی زد و خورد وجود دارد در جنگ‌های اطلاعاتی و امنیتی و رسانه‌ای نیز تک و پاتک وجود دارد، بنابراین مسئولین باید مساله نفوذ را جدی گرفته و نگذارند مجاهدت‌های خاموش و بی‌نظیر سربازان و سرداران امنیت کشور بیشتر از این تحت‌الشعاع قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها