دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: باید زمینه‌ای ایجاد شود که مردم جرأت کنند در جایی که می‌دانند حرفشان اثر دارد برابر قانون وارد عمل شوند.
کد خبر: ۹۳۳۵۰۳۲
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار افراسیابی در آئین معارفه دبیر جدید این ستاد در تربت حیدریه اظهار داشت: در مرحله نخست آمر به معروف خود باید عامل به آن باشد و لازم است با تلاش اثر بخش زمینه فراگیری این واجب الهی را در جامعه فراهم کنیم.
 
وی تصریح کرد: کسی که برابر قانون امر به معروف می‌کند قانون باید از او حمایت کند و مردم جرأت کنند در جایی که می‌دانند حرفشان اثر دارد برابر قانون وارد عمل شوند و به این تکلیف الهی عمل کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین عصمتی امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف تربت حیدریه نیز در این مراسم گفت: خدمت به مردم بهترین امر به معروف و نهی از منکر است.
 
وی افزود: در ۳ سال گذشته ستاد امر به معروف تربت حیدریه رتبه نخست استان را به دست آورده و باید با استمداد از حضرت حق حرکت در این مسیر الهی را تداوم بخشیم.
 
در پایان محمد بایزدی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف تربت حیدریه معرفی و از تلاش‌های علیرضا فهیمی در ۳ سال گذشته به عنوان دبیر این ستاد تشکر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها