خبرهای داغ:
نماینده آبادان با نوشتن نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی و برخورد با سواستفاده کنندگان سهمیه واکسن پاکبانان شد.
کد خبر: ۹۳۳۵۰۶۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آبادان، سید مجتبی محفوظی نماینده مردم شهرستان آبادان در نامه‌ای خطاب به آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد جدی با عوامل سو استفاده از سهمیه واکسن کرونا پاکبانان آبادانی شد.

در این نامه آمده است که: اینجانب سید مجتبی محفوظی نماینده مردم شریف شهرستان آبادان در مجلس انقلابی شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی، با در نظر گرفتن ملاحظات ذیل، از حضرتعالی خواستارم که در صورت صلاحدید دستور ورود فوری و قاطع سازمان بازرسی کل کشور را به موضوع استفاده نابه حق و غیرعادلانه برخی از مسوولان آبادان از واکسن مخصوص پاکبانان این شهرستان که بازتاب منفی و ضد فرهنگی در فضای مجازی، رسانه‌ای و حقیقی کشور داشته است را صادر فرمایید.

وی دلایل خود را اینگونه بیان کرد که: در نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبتنی بر منظومه فکری امامین انقلاب عزیزمان و فرهنگ انقلابی، مسوولین خادمان ملت بوده و اقشار مستضعف ولی نعمتان این انقلاب هستند.

همچنین مسوولین با رفتار و گفتار خود می بایست در مسیر تحکیم و ترویج فرهنگ انقلابی و ایثار و شهادت گام بردارند و قطعاً این طیف تأثیرگذاری مستقیم و حتی مولدی بر فرهنگ عمومی دارند که قطعاً ملت آنها را نمایندگان دولت به معنای خاص و عام می دانند.

در ادامه آمده است که: قانون‌پذیری و قانون گریزی یکی از دوگانه‌های رفتاری مسوولین است که در دلدادگی و یا وادادگی افکار و اذهان مردم نقش بسیار مستقیم و الگوبخشی دارد.

همچنین جامعه پاکبانان در سراسر کشور و به‌ویژه شهرستان آبادان، همیشه و در هر شرایطی در حال خدمت و سرو سامان دادن به وضعیت ظاهری و بهداشتی شهرها بوده و از اقشار مستضعف و قطعاً ولی نعمت جامعه و مسوولین هستند.

در این نامه افزوده شده است که: حرکت و اقدام زشت، زننده، غیرقانونی، غیر اخلاقی و ضد فرهنگی برخی از مسوولان در شهرستان آبادان قطعاً نباید به حساب فرهنگ غنی و انقلابی مردم شهید پرور و سایر مسوولان آبادان نوشته شود. البته این مسوولان خاطی با حمایت برخی دیگر از مسوولان شهرستان و یا حتی استان و در طول سال‌های گذشته، اینگونه در راستای تضیع حقوق پاکبانان عزیز و همچنین لکه‌دار کردن فرهنگ و عزت قوی و غنی مردم شریف آبادان اقدام نموده اند که در جای خود رسیدگی ویژه‌ای را می‌طلبند.

همچنین ضمن پیگیری قانونی اقدامات این مسوولان و مدیران خاطی، ان شاالله حق و حقوق پاکبانان کشور به ویژه پاکبانان آبادان درخصوص تزریق به موقع واکسن مدنظر قرارگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها