خبرهای داغ:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پی رحلت سردار حجازی

تبریز- حجت الاسلام آل هاشم؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی رحلت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۳۵۲۳۸
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پیام تسلیت حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم آمده است:

خبر شهادت سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه قلب هایمان را آکنده غم و اندوه جانکاه کرد.

این سردار مومن، انقلابی، ولایت‌سپمدار پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت صادقانه در نیروی مقاومت بسیج ریاست ستاد مشترک سپاه، جانشینی فرمانده کل سپاه و معاونت آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستادکل نیرو‌های مسلح به لقاالله پیوسته است.

یاری بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری این جانباز سرافراز از یاد‌ها فراموش شدنی نیست.

اینجانب این ضایعه دردناک را به فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، فرمانده کل سپاه، ملت ایران، خانواده معظم و همه همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده در این ماه ضیافت و رحمت اللهی از خداوند منان برای آن رزمنده خستگی ناپذیر که عمر خود را وقف مجاهدت فی سبیل الله کرده بود، غفران واسعه الهی مسألت می کنم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار