خبرهای داغ:

اجرای طرح بچه‌های حاج قاسم سلیمانی در اندیمشک

طرح بچه‌های حاج قاسم سلیمانی با ابداع بسیج طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت اندیمشک در مدرسه علمیه بقیه الله (عج) در حال اجرا است .
کد خبر: ۹۳۳۵۲۶۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک با اشاره به اجرای طرح بچه‌های حاج قاسم سلیمانی با ابداع بسیج طلاب این مدرسه علمیه گفت: این طرح با همکاری تربیت آموزش صالحین شهرستان اندیمشک در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام حسن آذر افروز افزود: تقویت حلقه های صالحین اندیمشک، آشنایی دانش آموزان، نسل نوجوان و جوان با حوزه و روحانیت، بالا بردن سطح معرفتی و دینی دانش آموزان جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فرقه‌های نوظهور و استعدادیابی و نخبه یابی از اهداف این طرح است.

وی گفت: در کنار نشست‌های معرفتی، یک فضای بسیار مفرح همراه با بازی و سرگرمی برای دانش آموزان ایجاد کردیم تا نوجوانان و جوانانی که چند ساعت از وقت خود را در مدرسه به سر می‌بردند، علاوه بر مسائل معرفتی و معنوی مسائل مفرح و سرگرمی و بازی نیز داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک افزود: ایجاد همبستگی و هم گرایی بین حوزه علمیه و مساجد و پایگاه‌ها از اهداف این مدرسه است که نتیجه آن تربیت نسلی بر اساس مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار