خبرهای داغ:
با کمک خیران بخش زایشگاه حضرت زینب (س) دانشگاه علوم پزشکی دزفول تجهیز شد تا در صورت نیاز جهت بستری بیماران کرونایی از آن استفاده شود.
کد خبر: ۹۳۳۵۲۷۳
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، فرماندار دزفول گفت: با کمک خیران ظرف ۴۸ ساعت بخش زایشگاه حضرت زینب (س) دانشگاه علوم پزشکی دزفول آماده‌سازی شد تا در صورت نیاز از ظرفیت آن برای بستری بیماران کرونایی استفاده شود.

علی فرهمند‌پور از اجرای مستمر محدودیت‌های کرونایی و برخورد قاطعانه با ناقضان قوانین ستاد کرونا در این شهرستان خبر داد و افزود: از مردم تقاضا می‌شود دستور العملهای بهداشتی را رعایت کرده و با بازرسان ستاد کرونا همکاری کنند.

وی گفت : پنج هزار و ۷۱۱ بازرسی از اصناف توسط تیم نظارتی انجام شد که در این بازررسی‌ها که به صورت مشترک توسط بهداشت، سپاه، پلیس اماکن و اصناف بازرسی‌ها منجر به ارائه ۶۷۵ اخطار به اصناف ناقض دستورالعملها و ۷۱ مورد نیز پلمب شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسمات جشن عروسی و عزا در دزفول ابراز کرد: تاکنون بازرسان از ۸۰ مراسم تشییع و ۴۰ جشن عروسی جلوگیری کردند و در روز‌های آینده نیز این نظارت تشدید خواهد شد.

فرماندار دزفول در خصوص تعطیلی بوستان‌ها و محدودیت‌های ترافیکی نیز اضافه کرد: ۴۰۰ مورد جریمه برای خودرو‌هایی که محدودیت‌های ترافیکی و منع تردد شبانه را در دزفول رعایت نمی‌کنند، ثبت شده کما اینکه در این ایام نیز خودرو‌های پارک شده در مقابل بوستان‌ها و مکان‌های تفریحی نیز اعمال قانون شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها