خبرهای داغ:
نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ۸ تا ۱۰ اردیبهشت به صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۵۲۷۸
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

حسین لازم‌سعیدی‏، مسئول کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با بسیج از خوزستان اعلام کرد: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ۸ تا ۱۰ اردیبهشت به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: آزمون امسال در ۱۴ رشته: ترجمه و مفاهیم قرآن کریم(ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره)، معارف اهل‌بیت(ع) (حفظ و مفاهیم نهج­ البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان) و حفظ قرآن کریم(حفظ و مفاهیم جزء۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم) برگزار خواهد شد. تعداد ثبت‌نام کنندگان استان خوزستان بیش از سه هزار نفر است.

گفتنی است‏، آزمون قرآن و عترت، برای حمایت از برنامه‌­های آموزشی و تلاش برای کارآمدی و اثربخشی هرچه بیشتر این برنامه­‌ها یکی از مأموریت­‌های راهبردی معاونت قرآن و عترت به شمار می رود.

سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی کشور و ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، از اهدافی است که برای این آزمون در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها