تقدیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر از شهرداری اشکذر

سرهنگ هاتفی از زحمات شهردار اشکذر در برگزاری چهارمین یادواره سرداران و ۳۰۵ شهید شهرستان اشکذر تقدیر نمود.
کد خبر: ۹۳۳۵۳۳۶
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، سرهنگ هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر همراه با حجت الاسلام کفاش مسئول نمایندگی، ولی فقیه و محمدجلال دهقان مسئول فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با حضور در دفتر شهردار اشکذر با دهقان منشادی دیدار و گفتگو کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر با اشاره به برگزاری چهارمین یادواره سرداران و ۳۰۵ شهید در شهرستان اشکذر گفت: این برنامه در راستای کنگره سرداران و چهار هزار شهید استان بود که با همکاری روسای ادارات شهرستان به بهترین شکل برگزار شد.
سرهنگ هاتفی اظهار داشت: خوشبختانه با مشارکت مردم و مسئولان در امر برگزاری کنگره سرداران و چهار هزار شهید استان شاهد تحقق خدمات در عرصه‌های گوناگون مناطق مختلف استان بودیم.
شهردار اشکذر گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا کمترین اقدامی است که در مقابل رشادت‌های این شخصیت‌های بزرگ می‌توان انجام داد.
دهقان منشادی شهدا افزود: شهدا با نثار جان خود ثابت کردند که باید فرهنگ ایثارگری همواره زنده و جاری بماند بر همین اساس بر همه ما لازم و ضروری است که راه شهدا و امام امت را به درستی ادامه دهیم و برگزاری یادواره سرداران و ۳۰۵ شهرستان اقدامی ارزشمند در این راستا بود.
در پایان این دیدار سرهنگ هاتفی با اهداء لوح سپاس فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و دبیر کل دومین کنگره ملی بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید استان یزد سرتیپ دوم پاسدار رضا پور شمسی از زحمات شهردار اشکذر در برگزاری چهارمین یادواره سرداران و ۳۰۵ شهید شهرستان اشکذر تقدیر نمود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار