مسئول تربیت بدنی حوزه امام رضا(ع) سپاه تبریز در گفت و گو با بسیج:
مسئول تربیت بدنی حوزه امام رضا(ع) سپاه تبریز از درخشش تیم والیبال این حوزه در لیگ تبریز و حومه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۵۳۶۴
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

درخشش تیم والیبال حوزه امام رضا(ع) در لیگ تبریز و حومه

مردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: مسابقات والیبال لیگ تبریز و حومه از مهر ماه 1399 آغاز و تا پایان سال ادامه داشت و هفته‌ای یکروز بازی‌ها با رعایت ضوابط بهداشتی به میزبانی هیئت والیبال تبریز در سالن صمد اقدمی تبریز برگزار شد.

 وی ادامه داد: در این مسابقات تیم‌های نونهالان متولدین ۸۴ و 85  و نوجوانان متولدین ۸۳ و ۸۲ بودند  که تیم نونهالان ما با همان ترکیب به‌همراه چهار بازیکن نوجوانان در رده سنی نوجوانان هم شرکت کرد.

مردی با بیان اینکه بازیکن های تیم والیبال حوزه امام رضا(ع) اغلب از قشر آسیب‌پذیر جامعه و مناطق محروم بوده و بیشتر کمک خرج خانواده هستند توجه متولیان امر و مسئولان را در حمایت از این نوع استعداد ها مهم عنوان کرد.

درخشش تیم والیبال حوزه امام رضا(ع) در لیگ تبریز و حومه

وی اضافه کرد: باشگاه و کانون امام رضا(ع) با مربیگری بهنام عزیزآبادی حدود پنج سال با این بچه‌ها در سالن تازه‌تأسیس ثامن الائمه حوزه امام رضا(ع)  که سال گذشته به همت سپاه افتتاح شد کار کرده و بپس از آن کمک خاصی از سوی این رده‌ها و شهرداری درخصوص ورزش نشده‌است که وظیفه آن‌ها به‌خصوص شهرداری است با بودجه ورزش بتواند این مشکل را حل کند.

درخشش تیم والیبال حوزه امام رضا(ع) در لیگ تبریز و حومه

مردی گفت:  این بازیکنان با هزینه شخصی خود و صبر تحمل تمرینات سخت به این‌جا رسیده‌اند و با تمام بازی‌ها بدون باخت جلو تیم هایی که به‌اصطلاح بچه پول‌دار هم بودند همه را مغلوب کردند و تابه‌حال از باشگاه حوزه امام رضا(ع) بازیکنانی مثل رضا خائف، جواد کشاورز، علی فلاح‌پور ،عرفان کریمی، سجادپورالف، حسین عزیزی، علی کریم‌خان و در آخر پدیده مسابقات امسال مرتضی نریمانی به باشگاه‌های بزرگ معرفی شدند.

 وی با قدردانی از حمایت فرمانده حوزه امام راضا(ع)، افزود: حوزه ما علاوه‌بر والیبال در رشته‌های بدمینتون، آمادگی جسمانی، طناب‌کشی، مقام نخست سپاه تبریز را داراست.

 مردی با اشاره به اینکه برنامه آینده این تیم حضور در مسابقات لیگ دسته یک کشوری در سال ۱۴۰۰ با عنوان تیم نوجوانان مقاومت بسیج تبریز است خواستار حمایت مسئولان سپاه استان و تبریز برای تقویت تیم ها و اعضای آن به عنوان نماینده شایسته تبریز شد.

 

ارسال نظرات