خبرهای داغ:

کمباین‌ها برای برداشت محصولات زراعی به صف شوند

فرماندار حمیدیه گفت: جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به تامین کمباین و سوخت مورد نیاز آن‌ها برای عملیات برداشت محصولات اقدم کند.
کد خبر: ۹۳۳۵۳۷۱
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه با اشاره به برگزاری جلسه شورای کشاورزی با توجه به اهمیت برداشت محصولات زراعی شامل؛ گندم، جو و کلزا گفت: جهاد کشاورزی موظف به تامین دستگاه‌های کمباین مورد نیاز برای کمباین‌ها برای برداشت محصولات زراعی به صف شوندفصل برداشت محصولات است.

وی افزود: با توجه به ورود کمباین‌ها و کامیون‌ها به شهرستان، جهاد کشاورزی باید با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه سوسنگرد نسبت به پیش بینی سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد اقدام‌های لازم را به عمل آورد.

هاشمی درخصوص کشت تابستانه در سال زراعی ۱۴۰۰ بیان داشت: در این جلسه مقرر شد کشاورزان شهرستان جهت آماده سازی زمین و کشت، هماهنگی لازم با جهاد کشاورزی و امور آب و شرکت کرخه و شاوور را انجام دهند.

فرماندار حمیدیه با بیان اینکه مراکز خرید گندم شامل؛ سیلوی ۳ هزار تنی و شرکت تعاونی اقتصاد و شرکت تعاونی آفاق باید نسبت به خرید محصولات زراعی مذکور بر اساس شرایط و ضوابط اعلام شده اقدام کنند، اظهار داشت: جهاد کشاورزی شهرستان باید با هماهنگی اداره تعاون روستایی برنامه ریزی لازم جهت دریافت محصولات زراعی کشاورزان از سوی مراکز خرید گندم و کلزا به عمل آور.، ضمن اینکه مطالبات کلزاکاران شهرستان باید به موقع پرداخت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها