خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید «قهاری‌سعید» همدان:

شهید «سلگی» اسوه کمک‌رسانی و خدمت به محرومین بود

همدان-فرمانده حوزه شهید «قهاری‌سعید» همدان گفت: شهید «سلگی» اسوه‌ای در کمک‌رسانی و خدمت به محرومین بود و هر جایی ایتام و خانواده بی‌سرپرست می‌یافت بدون درنگ برای کمک‌رسانی آنها می‌شتافت و موجب خیر بود.
کد خبر: ۹۳۳۵۳۷۴
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

شهید «سلگی» اسوه کمک‌رسانی و خدمت به محرومین بودسرهنگ کمال ترکمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار عزیز اسلام، حاج میرزا محمد سلگی اظهار داشت: شهید سلگی تمام عمر با برکت خویش را صرف خدمت به انقلاب اسلامی کرد و در نهایت مزد مجاهدت‌های خود را نیز با شهادتش دریافت کرد .

وی گفت: از ویژگی‌های بارز شهید «سلگی» این بود که ایشان همچون شهدای والا مقام سردار سلیمانی و سردار همدانی؛ ذوب در ولایت بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید «سعید قهاری‌سعید» همدان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در زمان حیات این بزرگوار، در وصف ایشان از لفظ «شهید زنده» استفاده کرده بودند و اینکه اگر برای بنده میسر بود برای دیدار ایشان به همدان می‌رفتم .

وی افزود: ویژگی دیگر ایشان ارتباط صمیمی این شهید عزیز، با جوانان بود و اهمیت قائل شدن به تربیت و شکوفایی نسل جدید که این موضوع می‌تواند درس بزرگی برای همه ما باشد .

ترکمان خاطرنشان کرد: شهید «سلگی» اسوه‌ای در کمک‌رسانی و خدمت به محرومین بود و هر جایی ایتام و خانواده بی‌سرپرست می‌یافت بدون درنگ برای کمک‌رسانی آنها می‌شتافت و موجب خیر بود.

وی ادامه داد: این خیر رسانی بعد از شهادت ایشان نیز با یاد و نام ایشان ادامه دارد، به طوری که در جای جای استان بعد از شهادت شهید «سلگی» به نام ایشان گروه‌های جهادی تشکیل شده و به کمک‌رسانی مردم مشغول هستند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار