مشارکت حداکثری باعث پیشرفت کشور می‌شود/ توصیه انتخاباتی به مردم

حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب و راه را برای پیشرفت کشور باز می‌کند.
کد خبر: ۹۳۳۵۳۹۱
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، "عباس گودرزی" با تأکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال، گفت: مسئله مهم اول از نظر ما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و بعد از آن، گزینه‌ها مطرح هستند چرا که معتقدیم دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و پایدار ماندن نظام جمهوری اسلامی حائز اهمیت است.

وی افزود: نگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هم همین است چرا که حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب و راه را برای پیشرفت کشور باز می‌کند. بر این اساس، تلاش جبهه انقلاب در ابتدا مشارکت حداکثری و سپس معرفی فرد اصلح است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه گروه‌ها و جریانات سیاسی باید تلاش کنند و زمینه‌سازی‌های لازم برای حضور حداکثری مردم و مشارکت آنان در انتخابات را فراهم کنند.

گودرزی تصریح کرد: مشکل امروز ما متأثر از این است که عده‌ای با وعده‌های غیرواقعی و غیرعملی در انتخابات آرای مردم را جمع می‌کنند و هزینه آن را جمهوری اسلامی باید پرداخت کند. بر این اساس به مردم توصیه می‌شود که بر اساس کارنامه، عملکرد و جهت‌گیری‌ها پای صندوق‌های رأی بیایند.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری پرظرفیت و سرشار از فرصت است و ما گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشتیم، با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، ایران قادر است قله‌های پیشرفت و عدالت را به نفع آحاد مردم فتح کند و این اتفاق هم خواهد افتاد.

ارسال نظرات