امام جمعه و استاندار زنجان:

سردار حجازی منشاء خدمات ارزشمندی بعنوان جانشین سپاه نیروی قدس بود

زنجان - امام جمعه و استاندار زنجان تاکید کردند: سردار حجازی که از فرماندهان خستگی ناپذیر دوران دفاع مقدس و منشاء خدمات ارزشمندی بعنوان جانشین سپاه نیروی قدس بود.
کد خبر: ۹۳۳۵۴۰۵
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام علی خاتمی و فتح الله حقیقی روز سه شنبه در پیام مشترکی با تسلیت به مناسبت ت عروج شهادت گونه سردار سیدمحمد حجازی افزودند: عروج شهادت گونه پاسدار رشید سپاه اسلام سردار سرتیپ حاج سید محمد حجازی موجبات تاثر و تالم خاطر دوستداران ایشان و نیرو‌های مسلح شد.
 
سردار حجازی منشاء خدمات ارزشمندی بعنوان جانشین سپاه نیروی قدس بود

ایشان یادآورشدند: سردار حجازی که از فرماندهان دوران دفاع مقدس و پس از آن نیروی مقاومت بسیج بود و نقش بسیار پررنگی در سازماندهی نیرو‌های مدافع حرم در دفاع از حریم ولایت در برابر تکفیری‌های داعشی داشت.

حجت الاسلام خاتمی و حقیقی خاطرنشان کردند: ساماندهی بسیج پس از دفاع مقدس که یادگار ارزشمند امام راحل بود و حضور پر رنگ این نیروی مردمی در همه عرصه‌ها از جمله سازندگی و محرومیت زدایی از خدمات شاخص این فرمانده ولایی و در خدمت نظام بود.

امام جمعه و استاندار زنجان در پایان این پیام تسلیت آورده اند: اینجانبان از خداوند متعال علو درجات برای سردار سرتیپ حاج سید محمد حجازی، آن فرمانده مخلص و سرباز ولایت را مسئلت داشته و عروج شهادت گونه ایشان را خدمت فرمانده معظم کل قوا، همکاران وی در نیرو‌های مسلح، همرزمان سلحشور، پاسداران و بسیجیان و مردم قدرشناس ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

سردار سید محمد حسین زاده حجازی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی شامگاه یکشنبه بر اثر عوارض شیمیایی بر جای مانده از دوران دفاع مقدس و عارضه قلبی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.
ارسال نظرات