حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر در جمع عشایر گفت:کمک به نیازمندان،محرومان کار بسیار بزرگ وتوصیه، سفارش و کار انبیاء، کار ائمه معصومین علیهم السلام کار امامین انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۳۵۴۱۲
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر اظهار داشت:با تبریک ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت و با تسلیت فقدان یادگار سالهای دفاع مقدس سردار عزیز سپاه مقتدر اسلام سرتیپ پاسدار، جانباز شهید سید محمد حجازی که حقیقتا عمرشان را در راه احیاء ارزش های الهی در مراحل و عرصه های مختلف نظام مقدس صرف کردند و در این ماه رحمت به رحمت خدا رفتند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: این ویروس منحوس حدود 14 ماه است که برای همه ی عالم بشریت را گرفتار کرده و کشور عزیز ما ایران هم درگیر مشکلات این ویروس شده است.
روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: شیوع بیماری کرونا خیلی از ظرفیت ها را از بین برد و زحمت زیادی را فراهم کرد به ویژه طبقات محروم جامعه را متأسفانه به زحمت انداخت و زمینه فعالیت اقتصادی و امرار معاش را از افراد گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر به فرمان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: با فرمان رهبر معظم انقلاب در رابطه با اجرای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و کمک به افرادی که آسیب دیده اند یا آسیب پذیر هستند ، اقشار مختلف مردم به ویژه گرو های جهادی، خیرین در کشور به میدان آمدند و تلاش های ارزشمندی انجام دادند در استان چهارمحال و بختیاری این مهم با احساس مسئولیت مسئولین محترم استان، ادارات و نهادهای انقلابی و سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به ویژه نماینده معزز ولی فقیه در استان حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای نکونام کار بسیار بزرگی انجام گرفت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در بین شهرستانهای استان شهرستان کوهرنگ، نیاز بیشتری احساس می شود به همین دلیل مسئولین استان توجه بیشتری کردند الان نزدیک به 10 هزار بسته کمک های مومنانه در باب معیشت به نیازمندان اهدا شده است، کمک به نیازمندان، محرومان کار بسیار بزرگی است و توصیه ، سفارش و کار انبیاء ، کار ائمه معصومین علیهم السلام کار امامین انقلاب است که باید فقرا را در نظر داشته باشیم.
روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: با تجلیل از خیرین محترم که خیلی با اخلاص زحمت کشیدند و بسیاری از این عزیزان حاضر نیستند که اسمشان را ببرند و معرفی بشوند، این انسانهای فداکار با احساس مسئولیت مثل این که خانواده خودشان نیازمند کمک می باشد در سخت ترین نقطه استان کمک می کنند، البسه مسائل خوراکی، کفش، لوازم التحریر ،کار های عمرانی مثل جاده سازی ،پل ،تعمیر مدارس ،مساجد،ابشخور ها برای احشام کارهای بسیار خوبی انجام می دهند .
حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر ادامه داد: کمک های مومنانه یکی از اقدامات ارزشمند و ماندگار می باشد که عزیزان در سپاه عشایری دارند سختی می کشند تلاش می کنند و انشالله ادامه خواهد داشت در نیمه ی ماه مبارک رمضان فرخنده میلاد با سعادت کریم اهلبیت امام حسن مجتبی علیه السلام هم یک مرحله دیگر کمک خواهد شد و در پایان ماه مبارک رمضان نیز این مهم ادامه دارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با دعوت از مردم عزیز و خیرین ارجمند برای کمک به نیازمندان گفت: نباید فقرا و نیازمندان را فراموش کرد خداوند متعال فرمودند: اگر شما قرض الحسنه بدهید خداوند متعال ده برابر جبران می کند هم در دنیا و هم در آخرت .

ارسال نظرات