خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه بیش از 130 گروه جهادی در سطح استان در زمینه‌های مختلف خدمت رسانی کردند، گفت: از این تعداد گروه جهادی بیش از هزار و 500 نفر جهادگر بسیجی فعالیت داشتند.
کد خبر: ۹۳۳۵۴۵۲
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، خوشبختانه در نوروز امسال با استقبال چشمگیر جوانان و نوجوانان از اردوهای جهادی در سطح استان خراسان جنوبی  مواجه بودیم. این افراد همان‌هایی هستند که در سرما، گرما، سیل، زلزله، کرونا و هر شرایط سخت دیگری پای کار هستند، صحبت از گروه‌های جهادی و جهادگران است. آنان که خدمت به خلق را سرلوحه کار خود قرار داده و برایشان فرقی نمی‌کند که در چه شرایطی هستند.

مهدی هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا(ع) استان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقدیر از جهادگران فعال بسیجی که نوروز امسال در اردوهای جهادی مناطق محروم حضور فعال داشتند اظهار کرد: خراسان‌جنوبی به واسطه مرزی بودن و این‌که یکی از استان‌های کم برخوردار است هر ساله فصل تابستان و تعطیلات عید نوروز میزبان گروه‌های جهادی از استان و حتی استان‌های دیگر برای محرومیت زدایی بود ، اما در نوروز امسال  به دلیل شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی میزبان حضور گروه های جهادی مهمان نبودیم و بیشتر گروهای جهادی بومی با رعایت پروتکل های بهداشتی درمناطق محروم استان خدمت رسانی کردند.

هنری اضافه کرد:  امسال تنها 4 گروه جهادی دانشجویی مهمان از دانشگاه‌های تهران ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی  در شهرستان‌های مرزی زیرکوه، سربیشه و نهبندان حضور داشتند.

وی به خدمات ارائه شده در نوروز سال جاری در مناطق محروم و کم برخوردار اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی علاوه بر حوزه‌های عمرانی، در حوزه سلامت و بهداشت، دام و طیور ،  اقتصاد و اشتغال، علمی و آموزشی، آسیب‌های اجتماعی  فرهنگی و حوزه‌های خدماتی در نقاط محروم استان خدماتی به ارزش 7 میلیارد و 127 میلیون ریال ارائه دادند.

هنری بیان کرد: به لطف جهادگران عزیز بیش از 800 بسته معیشتی، 670 بسته شیرینی و 1200 کیلو میوه شب عید بین نیازمندان مناطق محروم توزیع و در زمینه عمرانی بیش از 100 منزل محروم مرمت و بهسازی شد و تعداد 97 سرویس بهداشتی در مناطق محروم ساخته شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه بیش از 130 گروه جهادی در سطح استان در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشت و سلامت، علمی، توزیع بسته‌های معیشتی، طرح شهید سلیمانی و ... خدمت رسانی کردند، گفت: از این تعداد گروه جهادی  بیش از هزار و 500 نفر جهادگر بسیجی فعالیت داشتند که از این تعداد هزار و 180 جهادگر آقا و 410 جهادگر از خواهران بسیجی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها