خبرهای داغ:

از دانشجویی تا راه اندازی کارگاه ویژه معلولین توسط یک جوان جهادگر

علی حضرتی موسس گروه جهادی شهید رضا نظری، دانشجویی است که معلولیت جسمی او را متوقف نکرده و برای رسیدن به آرزوهای خود و دیگران در تلاش است.
کد خبر: ۹۳۳۵۴۸۸
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، «معلولیت»، واژه‌ای است که بیشتر در ذهن ما به معنای یک ناتوانی معنی می‌شود و می‌تواند مشکلاتی را برای فرد ایجاد کند، اما معلولان سرتاسر دنیا از جمله کشور و استان ما، بارها این را به اثبات رسانده‌اند که معلولیت، محدودیت نیست.

علی حضرتی دانشجوی مدیریت امور فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی امام حسین(ع) داور مربی و بازیکن ملی پوش رشته بوچیا جانبازان و معلولین، عضو کمیته مرکزی خادمین شهدای استان، مدیرعامل انجمن معلولین پیشگام کارآفرین و موسس گروه جهادی شهید رضا نظری، نماد عینی شعار «خواستن توانستن است» می‌باشد.

گروه جهادی شهید نظری زیر نظر حضرتی، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با دریافت مجوز از سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی فعالیت خود را آغاز کرده است.

اعضای گروه جهادی شهید نظری در طول فعالیت خود با کمک انجمن معلولین پیشگام کارآفرین اقدام به راه اندازی مجدد دو کارگاه معلولین و ناشنوایان کرده اند، که به خاطر مسائل مالی تعطیل شده بود، و در حال حاضر نیز درحال ایجاد یک کارگاه جوراب بافی برای معلولین و یک مرکز خرید جامع معلولین می‌باشند.

با توجه به شیوع کرونا گروه جهادی شهید نظری اقدام به آموزش کسب و کار مجازی و آنلاین برای معلولین کرد، که با این آموزش ها، ۵۰ نفر مشغول به کار شدند.

علاوه بر آن اعضای گروه جهادی شهید نظری در پی شناسایی معلولین نیازمند هستند، تا بسته‌های معیشتی و تبلت برای دانش آموزان نیازمند معلول اهدا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار