پیام تسلیت؛

پیام تسلیت سردار شاکرمی درپی شهادت سردارحجازی جانشین نیروی قدس سپاه

در پی شهادت سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام شهادت این سردار بزرگ را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۳۵۵۲۲
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام ، در پی شهادت سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام شهادت این سردار بزرگ را تسلیت گفت.

 متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عمر با برکت خود را در دوران‌های مختلف صرف جهاد فی‌سبیل‌الله و پاسداری از اسلام و انقلاب نمود موجب اندوه فراوان گردید.

 این مجاهد نستوه و فرمانده خستگی‌ناپذیر دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در راه دفاع از آرمان‌های اسلام عزیز و ایستادگی در مقابل ظالمین زمان از هیچ کوششی فروگذار نکرد و در مسئولیت‌های مختلف در سپاه پاسداران منشأ خیر و خدمات ارزنده بود.

شهادت آن عنصر ایثارگر و خستگی‌ناپذیر را محضر قطب عالم امکان، ولی‌عصر (ارواحنا فداه) و امام رشید و حکیم امت و فرماندهی کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، ملت شهید‌پرور و انقلابی، همه سبز‌پوشان سلحشور سپاه سرافراز پاسداران انقلاب و بیت مکرم و عزیز آن سردار شهید، تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار