خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در برنامه روشنی های شهر شبکه خوزستان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سالروز تاسیس سپاه پاسداران، گفت:نیرو های مسلح پشتوانه مردم ایران هستند
کد خبر: ۹۳۳۵۵۴۷
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲

به گزارش بسیج ،فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان گفت : سیل سال ۹۸ به گفته کارشناسان در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود و حجم آب فراوانی وارد شهرهای استان شد که تجربه جدیدی برا مسئولان،مردم ،کشاورزان و جهادگران بسیجی بود.

وی ادامه داد: شهر سوسنگر مانند دوران جنگ وضعیت نگران کننده ای داشت در این حین گروه های جهادی وارد عمل شدند و دژ های محکمی در برابر رودخانه ها ساختند که برای مسئولان باور کننده نبود.

سردار شاهوارپورافزود: برای مهار سیل در خوزستان از تهران کمک هایی درخواست شد و خیلی از فرماندهان سپاه به استان ما امدند ولی آمدن سردار سلیمانی قوت قلبی برای مردم گرفتار در سیل بود.

 سردار شاهوار پور در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص تحریم اتحادیه اروپا گفت:این تحریم ها خنده دار و بی نتیجه است ،دشمنان ما رویکرد باطل و احمقانه ای در پیش گرفتند ، آن ها رسوای عالمند و حقوق بشر را در برخورد با مردم همواره زیر پای خود له کرده اند .

وی خاطرنشان کرد :نیرو های مسلح پشتوانه مردم ایران هستند و مردم به سربازان خدوم خود همواره افتخار میکنند.

وضعیت اجرای طرح سردار قاسم سلیمانی سوال دیگری بود که فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان در جواب به این پرسش گفت:طرح شهید سلیمانی رویکردش قطع زنجیره ویروس به وسیله شناسایی و رهگیری است. در حال حاضر ۱۴ هزار نفر بسیجی در سراسر خوزستان مشغول فعالیت در این طرح محله محور هستند .

وی افزود: پیش از ایام نوروز ۱۴۰۰ وضعیت کرونا در استان کاملا کنترل شده بود و در روز های آینده هم شاهد مهار ویروس در استان با کمک خدا و همکاری مردم خواهیم بود.

سردار شاهوار پور همچنین در مورد انتخابات پیش رو هم اعلام امیدواری کرد و افزود: انتخابات پیش رو به حول خدا پر شور خواهد بود اگر چه سختی ها و مشکلات اقتصادی زیادی وجود دارد که مردم را این روزها آزرده کرده است ولی این به معنای بی اهمیت شدن آینده کشور برای مردم نیست و باید انتخاب اصلح کرد.


فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان در پایان گفت: سپاه به صورت جد با مسئولانی که قصد ضربه به اقتصاد ،معیشت مردم و حیثیت انقلاب هستند برخورد میکند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها