خبرهای داغ:
اسدآباد-فرماندار اسدآباد از افزایش ۱۲ برابری مبتلایان مثبت در هفته چهارم فروردین نسبت به هفته اول این ماه ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۹۳۳۵۵۷۹
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵

افزایش ۱۲ برابری مبتلایان مثبت در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج، سعید کتابی در ستاد کرونای شهرستان اسدآباد اظهار داشت: افزایش ۱۲ برابری مبتلایان مثبت در هفته چهارم فروردین نسبت به هفته اول این ماه موجب نگرانی است.

وی با بیان اینکه متاسفانه آمار در اسدآباد روز به روز در حال صعود و بالا رفتن است، تصریح کرد: با نظارت نهادهای ناظر و همکاری شهروندان، زنجیره شیوع قابل شکستن است.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه متاسفانه هنوز هم در مراسم دفن شاهد حضور انبوه مردم هستیم، افزود:در روستاها دفن اموات در ساعتی غیر از ساعت اعلام شده منعی ندارد و این تصمیم در راستای پیشگیری از تجمع افراد صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مداحانی که با استفاده از تجهیزات صوتی اقدام به فراخوان و تجمع مردم کنند مرتکب جرم مشروط شده و مجوز باشگاه‌های بدنسازی که پس از تذکر و پلمب، رویه خود را اصلاح نکنند نیز لغو خواهد شد.

کتابی در بخش دیگری از سخنانش از دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خواست ضمن منسجم‌تر کردن مراکز نمونه‌گیری، اقدامات لازم برای ایجاد یک پایگاه ۱۶ ساعته دیگر را آغاز کند.

وی با بیان اینکه مسئول مستقیم رعایت شیوه‌ها در ادارات مدیران این دستگاه‌ها هستند، از شهرداری خواست نسبت به کنترل مواصلات مسدود شده نظارت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات