زنجان-به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۵۵۹۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد.
 
امروز اقتدار کشور در کنار حضور هوشمندانه مردم بصیر ایران اسلامی و وجود سپاهی مقتدر است

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بزرگ پاسدار اسلام ناب محمدی (ص)؛ حضرت امام خمینی (ره) است.

امام خمینی (ره) در چنین روزی طی فرمانی تاریخی به طور رسمی تاسیس سپاه پاسداران را به شورای انقلاب اسلامی اعلام نمودند تا با آرمانی بزرگ، متعالی و با تبعیت از سالار شهیدان کربلا؛ حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، عزت و افتخار را پیشه خود سازد و در حفاظت از نظامی که به مقابله با جبهه کفر و ظلم و ستم برخاسته گام‌های بزرگ و استواری را بردارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که همپای انقلاب متولد و مسؤولیت‌های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر عهده دار شد و در این راستا کارنامه‌ای درخشان، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است.

این نهاد به عنوان یکی از اساسی‌ترین نهاد‌های انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص و حفظ “روحیه انقلابی” توانست قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی‌شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

امروز اقتدار و صلابت کشور در کنار حضور هوشمندانه مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی و وجود سپاهی مقتدر و آماده بکار است که با چشمانی تیز بین و اقتداری مثال زدنی تحت منویات، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی؛ سدی استوار و نستوه در برابر توطئه‌ها و طمع ورزی‌های مستکبرین و زیاده خواهان شرق و غرب ایستاده است.


روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن تبریک این روز بزرگ به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و عموم پاسداران و بسیجیان ولایتمدار بر تبعیت آگاهانه و سرشار از بصیرت پاسداران جان بر کف ولایت از، ولی فقیه تاکید کرده و استمرار این راه پر افتخار و عزتمند را نشان افتخاری ماندگار برای آحاد پاسداران و بسیجیان سرافراز می‌داند.
ارسال نظرات