شاهرود_به مناسبت ماه مبارک رمضان، جشن آغاز سن تکلیف و بهار عبادت و بندگی ۱۴۶۷ دانش آموز دختر شهرستان شاهرود، به صورت نمادین و با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۵۶۶۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت ماه مبارک رمضان، جشن آغاز سن تکلیف و بهار عبادت و بندگی ۱۴۶۷ دانش آموز دختر شهرستان شاهرود، به صورت نمادین در کانون ملی شهید بهشتی برگزار شد.
در این مراسم که معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس حراست مدیریت آموزش و پرورش شاهرود و تعداد محدودی از دانش آموزان و مدیران مدارس و دیگر همراهان، حضور داشتند، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، ضمن تبریک شروع مرحله تازه‌ای از زندگی به دانش آموزان مکلف گفت: رسیدن به سن تکلیف، یعنی پیدا کردن قابلیت لازم برای ارتباط با خدا و نماز اولین قدم در برقراری این ارتباط است و زمانی که قرآن می‌خوانیم خدای بزرگ با ما سخن می‌گوید.
سید محمد موسوی، با اشاره به اینکه مدارس از شور و هیاهوی دانش آموزان خالیست و معلمان و دانش آموزان از نعمت حضور در کنار یکدیگر محروم مانده اند، ابراز امیدواری کرد در سال تحصیلی آینده، شرایط بازگشت به آموزش‌های حضوری فراهم شود.
اجرای برنامه شاد و آموزنده توسط حجت الاسلام و المسلمین سید حسین موسوی و نیز سرود "جشن تکلیف" توسط دانش آموزان حاضر، از بخش‌های دیگر این آیین بود.
شایان ذکر است این مراسم نمادین، از طریق کانال تربیتگرام در شبکه شاد پخش شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها