به همت بسیج هنرمندان و با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا؛
تبریز- به همت بسیج هنرمندان و با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا از سه کتاب صوتی دفاع مقدس در تبریز رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۳۵۷۳۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این آیین کتاب های صوتی پرتوان خورشید به نویسندگی رضا قلی زاده، دل دریایی اصغر به نویسندگی الهام محبوب اهری و ایوب کرداوغلی و آت ش روی اروند به نویسندگی منوچهر نظمی تبار رونمایی شد.

تهیه کننده و کارگردانی این کتاب های صوتی را امیر اشک خون برعهده داشته و مصطفی پورقاسم، راحله مبارک گویندگان آن هستند که در استودیو صدای اشک خونی ضبط و تولید شده است.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه عاشورا در آیین رونمایی این کتاب ها از تولید 15 کتاب صوتی توسط هنرمندان بسیجی خبر داد و گفت: این کتاب ها در خصوص شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تولید شده اند.

حامد شب خیز با اشاره به شرایط کرونایی کشور و محدودیت در خصوص فعالیت هنرمندان، افزود: با توجه به این محدودیت ها و ایجاد مصنونیت از بیماری فعالیت های بسیج هنرمندان  به سمت تولید کتب صوتی سوق یافته است.

وی ادامه داد: همچنین با آغاز شیوع کرونا پویش در خانه بمانیم نیز توسط بسیج هنرمندان در قالب رشته های هنری تصویرگری، گرافیک، کاریکاتور و .. تولید و برای نشر و گسترش در دسترس متولیان فرهنگی قرار گرفت.

حامد شب خیز برگزاری موفق کنگره شعر محرم، کتابت خطبه غدیر و ارسال 280 اثر به جشنواره فیلم مقاومت و راه یابی دو اثر به مرحله ملی و بین المللی آن را از دیگر فعالیت های بسیج هنرمندان در سال 99 برشمرد.

ارسال نظرات