خبرهای داغ:
همدان-مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: طرح توافق مجدد و موقت یک فریب تاریخی برای چرخش افکار عمومی به حفظ مذاکره و ارتباط با آمریکا است.
کد خبر: ۹۳۳۵۷۸۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

توافق مجدد و موقت یک فریب تاریخی برای چرخش افکار عمومی برای حفظ مذاکرهبه گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر قوامی مشفق در نشست سیاسی کارکنان و سربازان تیپ انصارالحسین(ع) همدان که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جوار مزار مطهر شهدای گمنام این یگان برگزار شد، با تشریح روند مذاکرات جاری در وین و نیز راهبردهای آمریکا علیه جمهوری اسلامی بیان داشت: آمریکایی‌ها از ترس روی کارآمدن دولتی انقلابی در ایران برای شکل‌گیری توافق موقت تلاش می‌کنند.

وی گفت: تمرکز کنونی دشمن بر شکل‌دهی به افکار عمومی برای تن دادن نظام به توافقات خفت بار بین‌المللی است.

مسئول بسیج رسانه استان همدان افزود: این تلاش‌ها و طرح توافق مجدد یک فریب تاریخی برای چرخش افکار عمومی به حفظ مذاکره و ارتباط با آمریکا است و به طور قطع در صورت تحقق هدف آمریکا، این رژیم مثل گذشته به هیچ تعهد و توافقی پایبند نخواهد بود.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای تحقق راهبرد مهار نظام اسلامی، سال‌ها است از جنگ و رویارویی نظامی منصرف شده و به سیاست‌ها و ناتوی اقتصادی و فرهنگی روی آورده‌اند.

قوامی با تبیین سناریوهای پیشه‌رو در زمینه مذاکرات و توافق گفت: دولت جدید آمریکا نقشه پیچیده‌تری را برای فشار بر ایران در پیش گرفته است و فعلا اولویت آمریکا حفظ حاکمیت غربگرایان بر کشور است.

وی ادامه داد: در موضوع «اف ای تی اف» نیز تلاش آمریکا برای پذیرش این معاهده ادامه دارد و اگر دولت به اجرای این معاهده تن دهد برجام منطقه‌ای دشمن علیه ایران محقق می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به انتخابات خرداد سال جاری گفت: مشارکت عمومی در انتخابات از اهمیت فوق العاده برخوردار است و دشمن با جنگ رسانه‌ای خود می‌خواهد نظام اسلامی را از مقبولیت بیندازد.

وی افزود: همه باید برای تحقق مشارکت بالا تلاش کنند و مردم را با انگیزه و امید به حضور در پای صندوق‌ها دعوت کنند.

قوامی با بیان اینکه انتخاب مناسب و اصلح نیز از اهمیت فوق‌العاده برخوردار است، اظهار داشت: به طور قطع در صورت روی کارآمدن دولت انقلابی و جوان استکبار از ایران ناامید خواهد شد و شکست دشمن در عرصه اقتصاد نیز محقق خواهد شد.

وی با اشاره به جریان‌شناسی انتخابات خرداد ماه ریاست جمهوری گفت: همه جریانات سیاسی در چارچوب قانون حق حضور در انتخابات را دارند اما شورای نگهبان باید مرّ قانون را ملاک عمل قرار دهد و اشخاص و جریانات نادرست را به خاطر مصلحت‌سنجی وارد عرصه انتخابات نکند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان اظهار داشت: جبهه دشمنان جمهوری اسلامی به حاکمیت یک دولت مشتاق مذاکره با آمریکا در ایران نیاز دارند، بنابراین ناکام گذاشتن آنها در این توطئه روشنگری و حضور و انتخاب با بصیرت مردم در انتخابات را می‌طلبد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات