خبرهای داغ:
دبیر کانون دانش‌آموزی هلال احمر دبیرستان و هنرستان مبتکران همدان خبر داد
همدان-دبیر کانون دانش‌آموزی هلال احمر دبیرستان و هنرستان مبتکران همدان گفت: مسابقه کتابخوانی کمک‌های اولیه به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۵۹۸۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
برگزاری مسابقه کتابخوانی کمک‌های اولیه در همداننیما پرتاجیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی کمک‌های اولیه به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر با رویکرد آشنایی دانش‌آموزان و فرهنگیان با کمک‌های اولیه و خدمات‌رسانی در شرایط بحرانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان متوسطه اول و دوم و فرهنگیان سراسر کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، با اشاره به آغاز ثبت‌نام این مسابقه از ۲۰ فروردین ماه سال جاری افزود: علاقه‌مندان تا ۱۵ اردیبهشت فرصت دارند در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

دبیر کانون دانش آموزی هلال احمر دبیرستان و هنرستان مبتکران همدان گفت: این حرکت فرهنگی که به صورت کشوری در حال اجراء است با مشارکت مجتمع فرهنگی و آموزشی خواجه نصیر، جمعیت هلال احمر شهرستان همدان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان است.

وی ادامه داد: از منتخبان به صورت ویژه با اهدای هدایای نفیس در ۱۸ اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر تجلیل خواهد شد.

پرتاجیان تصریح کرد: امیدوارم در ایامی که مردم عزیز کشورمان درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند بتوانیم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری نسبت به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گام موثری برداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات