خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان در گفتگو با بسیج:

سپاه پاسداران در خط مقدم امنیت و سازندگی کشور قرار دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اولین و انقلابی‌ترین نهاد کشور معرفی کرد و گفت: این نیرو در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم امنیت‌بخشی و سازندگی قرار داشته است.
کد خبر: ۹۳۳۶۰۶۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

سردار علی‌اکبر جاویدان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: دوم اردیبهشت سالروز صدور فرمان معمار کبیر انقلاب برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ نهادی که در چهار دهه گذشته همواره بهترین نگهبان برای انقلاب اسلامی بوده که بارها از برای حفظ انقلاب و آبروی ملت جانفشانی کرده است.

وی افزود: بصیرت و دور اندیشی حضرت امام خمینی (ره) در صدور فرمان تشکیل نهادی مقتدر، جهادی و برخاسته از متن و دل جامعه برای دفاع از انقلاب نوپای مردم مبارز و متعهد ایران اسلامی و پشتوانه نیروهای مسلح، از الطاف خفیفه الهی و جلوه‌های حمایت خداوند رئوف از ملت بزرگ ایران است.

سردار جاویدان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی شناخته می شود، خاطرنشان کرد: نیروهای سپاهی با آمادگی بالای رزمی، معنویت، بصیرت انقلابی، اخلاق و اقدام به ‌موقع در صحنه نبرد به همراه حفظ جوشش و روحیه انقلابی توانسته اند رضایت امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و آحاد ملت شریف ایران اسلامی را جلب و خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی باشند.

رییس پلیس کرمانشاه تصریح کرد: در طول سال های اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم عرصه سازندگی کشور و خدمات‌رسانی جهادی و عالمانه به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی از جمله سیل، زلزله حضور داشته و در کنار جهادگران عرصه سلامت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به تلاش پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد مکتبی در سنوات اخیر در تمام صحنه ها به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته و امروز دارای تجربه گران‌بها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن در جهان وجود ندارد.

سردار جاویدان گفت: مقابله با تحرکات امنیتی گروهک های تروریستی و جریان‌های ضد انقلاب، رویارویی با تهاجمات گسترده نظامی در دوران دفاع مقدس، ایستادگی در مقابل فشارها، تهدیدات و ترفندهای سیاسی و اقتصادی دشمن از دیگر برکات این نهاد مقدس و مکتبی برای انقلاب بوده است.

وی در پایان با تبریک تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهان، کارکنان و عموم ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی اظهار داشت: سربازان ولایت در انتظامی استان کرمانشاه آماده هستند در کنار براداران پاسدار خود از تمامیت ارضی این مرز و بوم دفاع کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار