خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه غدیر تبریز گفت: حضرت خدیجه بانویی است که در دو عالم به سعادت رسیده و نماد ایمان و ولایتمداری برای تمامی عصر هاست.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۱۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
 به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رحیمعلی طالعی افزود: او همچنین نماد ایثار است؛ که جان و مال خود را در اعتلای انقلاب توحیدی پیامبر اکرم(ص)، نثار نمود.
وی ادامه داد: آن حضرت در شرافت و نسب و طهارت و ثروت و پاکی و عفت در عصر خود یگانه دوران بوده و در شرافت دینی او همین بس که اول بانویی است که به ندای توحیدی پیامبر خویش لبیک گفته و هم‌عصر امام علی علیه‌السلام اولین لبیک گوی ختم المرسلین بوده‌است.
حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: این بانو با بصیرت و بینش صحیح، خود را سعادتمند دو جهان قرار داد. همچنین آبرو و ثروت و عمر شریف خود را صرف همراهی با همسر خود، در راه شکست طرح دشمنان که همانا شکست نظام نوپای اسلامی بوده‌است؛ به کار بست.
وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به ویژگی دیگر این پشتیبان مادی و معنوی اسلام گفت: ایشان در الگوی مصرف، تحمل، صبر و مقاومت در شرایط ضیق اقتصادی و معیشتی برای زنان جامعه ما الگویی نیکو هستند و زنان با تاسی بر این مؤمنه، ضمن تحمیل اراده خویش بر دشمن، می‌توانند خانه و جامعه را در شرایط تحریم و تنگنا به سرمنزل مقصود رهنمون سازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها