خبرهای داغ:
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپاه پاسداران را دژی مستحکم و نفوذ ناپذیر خواند و اظهارداشت: سپاه خار چشم دشمنان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۲۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با مسئولان سپاه عاشورا به مناسبت روز تاسیس سپاه پاسداران، افزود: پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه مقتدر نقش بی بدیلی در دفاع مقدس، سرکوب گروهک های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی کشور و دفع حوادثی داشته اند که به نوعی امنیت کشور و نظام را تهدید می کرد.

وی اضافه کرد: سپاه در همه ماموریت ها و وظایفی که بر عهده اش گذاشته شده کارنامه درخشانی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشته است.

حجت الاسلام  آل هاشم تأمین امنیت و برقراری نظم در کشور، سازندگی و محرومیت زدایی، مقابله با تحرکات خراب کارانه منافقان، برخورد با جریان نفاق و ترور، خنثی کردن کودتاهای دشمنان و مبارزه با گروه های تجزیه طلب را مهمترین اقدام های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تأسیس تاکنون برشمرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: این نهاد همیشه در صحنه نشان داده، نیرویی کارآمد، خستگی ناپذیر و جهادی در عرصه های مهم این کشور است.

حجت الاسلام  آل هاشم تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) را اقدامی ماندگار و ارزشمند در تاریخ این نظام دینی دانست و اضافه کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در طول دهه های اخیر همواره در برابر توطئه ها و دشمنی های نظام سلطه مقتدرانه ایستادند و از منافع این نظام و ملت حفاظت کردند.

امام جمعه تبریز با بیان این که بسیاری از بحران های داخلی کشور در طول سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی با نقش آفرینی و جانفشانی های پاسداران رشید اسلام دفع شد، خاطرنشان کرد: امروز نیز این نهاد انقلابی، مقتدرانه پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت فقیه است و در برابر دشمنان این نظام دینی با همه توان خود ایستاده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها