فرمانده سپاه مراغه گفت: سپاه به عنوان به عنوان مولود انقلاب از بدو تاسیس نهادی انقلابی در راستای حفظ امنیت، اقدار و خدمت به مردم بوده و وام دار هیچ جریان خاصی نیست.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۲۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در جمع کارکنان سپاه مراغه افزود: با دور اندیشی و آینده نگری حضرت امام (ره) نهادی تاسیس شده که تمام قد در خدمت انقلاب و حفظ دستاورد های آن است.
به گفته فرمانده سپاه مراغه ، امام (ره) با درک درست و صحیح از مخاطرات آینده برای ایران اسلامی این نهادی انقلابی ، ارزشی و مردمی را تاسیس کرد ه اند.
رشیدی  افزود: خنثی کردن در قایله کردستان ، ترکمن صحرا ، دفا از تمامیت ارضی ایران در دوران دفاع مقدس و پس از جنگ در در دوران سازندگی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در محور مقاومت ، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی بخش از دستاورد های سپاه در طول 42 سال گکذشته است.
وی ادامه داد: تامین امنیت و برقراری نظم در کشور، سازندگی و محرومیت زدایی، مقابله با تحرکات خراب کارانه منافقان، برخورد با جریان نفاق و ترور، خنثی کردن کودتاهای دشمنان و مبارزه با گروه های تجزیه طلب ار اقدامات این نهاد مردمی برای ایجاد آرامش در کشور بوده است.
رشیدی اضافه کرد : سپاه پاسداران در طول این سال‌ها با حضور در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، مبارزه با دشمنان و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به خوبی نقش شایسته خود را ایفا کرده است.
فرمانده سپاه مراغه ، افزود: پاسداران انقلاب همیه و درهمه حال خود را خادم و خدمتگذار مردم می دانند وهمیشه و در همه حال در خدمت مردم  هستند.
 رشیدی افزود: این نهاد انقلابی در ایام کرونا با طرح شهید سلیمانی، تامین و توزیع بسته های معیشتی و مبارزه بیولوژیک با کرونا در کنار مردم و مسئولان بوده و هستند.
وی گفت: سپاه نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است و به هیچکس اجازه سوء استفاده از اقتدار این نهاد مقدس و ولایی را نخواهیم داد. 

ارسال نظرات