خبرهای داغ:
۳۲۰پرس غذای گرم توسط هیات رزمندگان اسلام، هیات فاطمیون (س) و پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری پخت و در قالب طرح ضیافت مومنانه بین نیازمندان هندیجان در ماه رمضان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۲۴۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، طرح ضیافت مومنانه با تلاش هیات رزمندگان اسلام، هیات فاطمیون(س) و پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری در قالب افطاری در میان نیازمندان شهرستان هندیجان توزیع و با فرهنگ سازی آحاد مردم رابه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تشویق نمودند.

 در ادامه گزارش خبری، همزمان با کارهای نیکوکاری توسط گروه های جهادی بسیج ، توزیع بسته های کمک معیشتی و ضدعفونی اماکن و دیگر نقاط شهرستان از دیگر اقدامات در ماه مبارک رمضان است که با تمامی ظرفیت ها در هندیجان انجام می گیرد .

 

با شرایط آب و هوایی گرما کارهای خداپسندانه در هندیجان با ساخت و ساز و تعمیر منازل محرومین شهری وروستایی هندیجان با جدیت ادامه دارد که موجب خوشحالی خانواده های محروم شهرستان شده است.

 

اکثر گروه های جهادی بسیج و اعضای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هندیجان با زبان روزه و گرمی هوا در حال خدمات رسانی جهادی به آحاد مردم و مخصوصا به نیازمندان هستند و همچنین برای کنترل رفت وآمد در ورودی شهرستان در راستای پیشگیری از کرونا ، بسیجیان و انتظامی شهرستان بصورت شبانه روزی پای کار هستند که جای تقدیر دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها