مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان در گفت وگو با "بسیج":
زنجان -نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان گفت:انتخاب آگاهانه در گرو مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۳۶۵۰۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه سال جاری اظهار کرد:انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با کشور‌های به ظاهر دموکراتیک و مردم سالار نظیر آمریکا و فرانسه، همواره پرشورتر، قوی‌تر و واقعی‌تر بوده است.
 
انتخاب آگاهانه در گرو مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات است

وی با بیان اینکه رای و انتخاب مردم در تمامی صحنه‌های حساس و تاریخی نظیر رفراندوم قانون اساسی، ادوار مختلف ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورا‌های شهر و روستا سرنوشت ساز و مهم است، تصریح کرد:به عنوان مثال رای و انتخاب مردم در سال ۵۸ به بنی صدر و انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور وقت نشان دهنده‌ی اهمیت و واقعی بودن تاثیر انتخاب آنان در سرنوشت کشور است هرچند که مورد تایید نظام نباشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با یادآوری اینکه در تعیین سرنوشت کشور مردم حرف اول را میزنند و انتخاب آگاهانه در گرو مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات است، افزود: ضرورت انتخاب آگاهانه برای پیشرفت و آینده کشور و همچنین حل برخی از مشکلات از نکات حساس و مهم بوده و همواره مورد تاکید امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و نهاد‌های انقلابی بوده است.

وی افزود: امروزه مشکلات اصلی و عمده در کشور، مشکلات معیشتی و اقتصادی است و این در حالی است که در کشور مشکلاتی از قبیل: امنیتی و ساختاری نداریم و این مشکلات معیشتی، ریشه در مدیریت و توجه نکردن به توانمندی‌های کشور زیرساخت‌ها و توانایی‌های داخلی می‌باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه وجود مدیران و مسئولین انقلابی با عدم تفکر غرب گرایانه سبب پیشرفت و آبادانی کشور می‌شود، تصریح کرد: اگر مردم ما با در نظر گرفتن منافع اقتصاد مقاومتی، تفکر انقلابی و شعار قدرت جمهوری اسلامی ایران و توانمندی روزافزون نظام در انتخابات شرکت کنند، انتخاب آگاهانه و اصولی و ایران قوی شکل خواهد گرفت.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه صاحب اصلی انقلاب مردم هستند و نظام با رای و انتخاب آگاهانه ملت بیمه می‌شود، یادآور شد: دو تفکر تسلیم و مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی در کشور وجود دارد که این مقاومت و ایستادگی مورد تایید رهبری بوده و با رهنمود‌های ایشان هدایت می‌شود و طبق فرمود: ه ایشان هزینه تسلیم شدن و سازش به مراتب بالاتر از مقاومت کردن است.

این مسئول با اشاره به اینکه ریشه فشار‌های اقتصادی و سیاسی در کشور نشان از ضعف در برخی پست‌های مدیریتی است، گفت:دستیابی به قدرت بازدارندگی و خودکفایی در زمینه‌های صنعت، هوافضا، کشتیرانی و... سبب پیشرفت و استحکام نظام اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه تفکرات حاکم در کشور نظیر تفکر و شعار شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی همواره مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی بوده است، ابراز کرد:ایشان با همین تفکر توانست بر علیه داعش، آمریکا، کشور‌های اروپایی و کشور‌های حوزه خلیج فارس حامی داعش پیروز شود.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات سرنوشت، هدف و دورنمای نظام را مشخص می‌کند و مردم هر تفکری را انتخاب کنند نظام آن را می‌پذیرد، به حضور حداکثری مردم در انتخابات و تاثیر آن در جایگاه ایران در عرصه بین المللی اشاره و عنوان کرد:حضور و مشارکت مردم در انتخابات نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور مطلوب از دیدگاه رهبر معظم انقلاب افزود:رئیس جمهور مطلوب باید با کفایت، با ایمان، عدالت خواه، ضدفساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان به عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امیدوار به آینده باشد.

حجت الاسلام بیگدلی بیان داشت:در هر تصمیمی که مردم به ندای، ولی خود لبیک گفته و طبق رهنمود‌ها و معیار‌های تعیین شده رهبری حرکت کرده اند، پیروز میدان مبارزه شده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هیچ جریان و نهاد و کاندیدایی حمایت نکرده و نخواهد کرد، گفت:
دوقطبی سم مهلک برای نظام بوده و اتحاد و همبستگی نقطه مقابل آن است؛ اگر اتحاد و همبستگی و رقابت دوستانه شکل بگیرد مردم به بهترین کاندیدا که دارای برنامه و عملکرد بهتری است رأی می‌دهند، ولی اگر فضای دوقطبی ایجاد شود کاندیدا‌ها و اطرافیان آن‌ها شروع به جوسازی و تخریب یکدیگر می‌کنند و این جریان به ضرر نظام و مردم خواهد بود.
ارسال نظرات