خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان گفت: وحدت نيروهاي مسلح موجب اقتدار ايران اسلامي شده است.
کد خبر: ۹۳۳۶۵۲۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سرهنگ نوروزي فرمانده پدافند هوايي سمنان به مناسبت تبريک سالروز تاسيس سپاه پاسداران با سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان ديدار و گفت و گو کرد.

سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اين ديدار گفت: دشمنان در همه ي اين سال ها تلاش کرده اند تا با رسوخ بين نيروهاي مسلح و ايجاد شکاف در بين اين نيروها فاصله ايجاد کنند که خوشبختانه هرگز به هدف خود دست نيافتند.

وي افزود: هدف و اعتقاد نيروهاي مسلح موجب وحدت در بين همه ي نيروهاي مسلح شده است که امروز اين وحدت موجب خرسندي مردم و اقتدار ايران عزيز شده است.

او ادامه داد: نمايش وحدت در بين نروهاي مسلح به مردم بسيار مهم است و مردم با اين وحدت اميدوار تر مي شوند.

سردار دامغاني تصريح کرد: پيوند عميق نيروهاي مسلح ايران با مردم موجب تمايز نيروهاي مسلح ايران با ساير کشور هاي دنيا شده است و نيروهاي مسلح با تمام توان خود براي خدمت به مردم استفاده مي کنند.

سرهنگ نوروزي فرمانده پدافند هوايي سمنان در اين ديدار گفت: وحدت در بين نيروهاي مسلح ايران اسلامي به وضوح براي همه روشن است و اين وحدت موجب اقتدار کشور شده است.

وي افزود: نياز است تا وحدت در بين نيروهاي مسلح هر چه بيشتر تقويت شود زيرا اين وحدت موجب نا اميدي دشمنان نظام و خوشحالي مردم مي شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها