خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کمک رسانی جهادی به نیازمندان هندیجان در ماه مبارک رمضان بصورت مستمر خبرداد.
کد خبر: ۹۳۳۶۵۷۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: برای ۱۵ و ۱۹، ۲۱و۲۳ماه مبارک رمضان در راستای پخت غذای گرم و بسته های کمک معیشتی برنامه ریزی و تصمیم گیری شد که خدمات جهادی برای محرومین شهرستان هندیجان اقدامات جدی انجام بگیرد .

 

وی افزود: سپاه و بسیج از تمام ظرفیت ها و امکانات برای کمک رسانی به نیازمندان هندیجان استفاده می شود و سپاه و بسیج باجدیت در صحنه حضوری موفق دارند در تمام زمینه ها کارهای تاثیر گذاری انجام می گیرد .

 

وی با بیان توزیع بسته های کمک معیشتی در میان محرومان گفت: با تلاش گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل پایگاه مقاومت بسیج شهید سالم قجری و خیزین تعدادی بسته های کمک معیشتی در میان مردم محروم توزیع نمودند

سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد :خدمات خوبی گروه های جهادی شهرستان به مردم نیازمند در حال انجام است که خدمت به مردم یک نوع خدمت صادقانه به شمار میاد .

 

وی بااشاره به ساخت و تعمیر منازل محرومین بیان کرد : با تلاش گروه های جهادی بسیج هندیجان تعدادی منازل محرومین تحت پوشش تعمیر و مرمت شده اند که موجب خوشحالی این خانواده ها شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها