مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میناب:

ماه رمضان فرصتی برای عبودیت و مجالی برای وسعت ارتباط با خداوند است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب گفت: رمضان ماه مناجات و ضیافت الهی است که خداوند آن را برای نثار رحمت و مغفرت بر بندگان خلق کرده است
کد خبر: ۹۳۳۶۶۰۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

حجت الاسلام حسین سهرابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب در گفتگو با بسیج، ماه رمضان را ماه برکت، رحمت و فرصتی برای جلا دادن روح و زدودن غبار گناه از زندگی انسان بر شمرد و گفت: این ماه فرصتی برای بازگشت انسان عاصی و سرگشته به دامان مهر و رافت و رحمت پرودگار است.

وی توجه به روزه صحیح و با اخلاص و تلاوت کتاب الهی در همه اوقات این ماه مبارک را یکی از ضروریات برای انسان برشمرد و افزود: انسان باید در این ماه بر هواهای نفس اماره غلبه کند و حسن نوع دوستی و بخشش و انصاف و کمک به زیردستان را در خود تقویت کند.

حجت الاسلام سهرابی دستگیری از مستمندان و نیازمندان را یکی از لوازم و ضروریات ماه مبارک رمضان عنوان نمود و تصریح کرد: رمضان ماه مناجات و ضیافت الهی است که خداوند آن را برای نثار رحمت و مغفرت بر بندگان خلق کرده است.

سهرابی ماه رمضان را ماه نزول قرآن ، استجابت، دعا، بندگی و خودسازی و مجالی برای وسعت ارتباط با خداوند برشمرد و اظهار داشت: ماه رمضان یکی از برترین ماه های خداوند است که همه باید در حد توان خود از این سفره گسترده الهی استفاده کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب تاکید کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر یکی از اقداماتی است که در ماه مبارک رمضان باید به آن توجه داشت و تذکر لسانی باید در این ماه انجام بگیرد.

ارسال نظرات