خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان گفت: از جمله اولين اقدامات آمريکا عليه انقلاب اسلامي حمله نظامي به ايران در صحراي طبس است که با خواست و اراده الهي منجر به شکست شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۷۹۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی در جمع کارکنان سپاه ورزقان افزود: از مواردی که لازم است در مورد حادثه طبس به آن پرداخته شود نقش و اقدامات استکبار جهانی یعنی ایالات متحده آمریکا علیه مردم ایران در این مدت است.

 وی اضافه کرد: واقعه طبس یکی از آموزنده‌ترین حوادث سیاسی- نظامی در تاریخ معاصر به شمار می‌رود. این واقعه به جهانیان ثابت کرد که با اراده خداوند و الطاف باری تعالی، دسیسه‌های شیطان بزرگ بواسطه دانه‌های ریز شن خنثی می‌شود.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: آمریکایی‌ها اگرچه برنامه ریزی گسترده‌ای برای عملیات طبس انجام داده بودند، اما هیچگاه تصور نمی‌کردند در وسیع‌ترین بیابان ایران گرفتار طوفان شن شوند.
وی بیان کرد: آمریکایی­­ ها پس از ناکامی شان در حمله نظامی در اردیبهشت ۵۹ سیاست­ های خصمانه­ خود را علیه نظام جمهوری اسلامی به شکلی دیگر به اجرا گذاشتند که تا امروز به صورت گسترده ­تر ادامه دارد و علیرغم اقدامات و تلاش­‌های خصمانه دولتمردان آمریکا علیه مردم ایران اکنون شاهد ایرانی آباد، آزاد، مستقل و پیشرفته در بسیاری از زمینه‌ها هستیم. این نشان از ناکامی و شکست سیاست­ ها و اقدامات آمریکایی‌ها در مقابله با مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها