خبرهای داغ:
مسئول بهداشت و دفاع زیستی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز
سروان یوسفی گفت: تعداد ۱۲۶ نفر از بسیجیان جهت کمک به کادر درمان آماده خدمت بوده و ابتدا توسط شبکه بهداشت آموزش دیدند و سپس در انجام تست کرونا کمک حال کادر درمان شدند.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۰۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

سروان پاسدار غلامرضا یوسفی مسئول بهداشت و دفاع زیستی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به حضور فعال بسیجیان شهرستان البرز در قالب قرارگاه جهادی شهید سلیمانی در موج چهارم کرونا بیان کرد: طی جلساتی که با مرکز بهداشت شهرستان برگزار گردید مقرر شد بسیجیان شهرستان در همراهی با شبکه بهداشت در سه حوزه مراقبتی، حمایتی و نظارتی در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا ارائه خدمت نمایند.

وی گفت: به همین منظور تعداد ۱۲۶ نفر از بسیجیان جهت کمک به کادر درمان آماده خدمت بوده و ابتدا توسط شبکه بهداشت آموزش دیدند و سپس در انجام تست کرونا کمک حال کادر درمان شدند.

حضور فعال بسیجیان شهرستان البرز در قالب قرارگاه جهادی شهید سلیمانی در موج چهارم کرونا اظهار کرد: اقدام دیگر بسیجیان در بحث نظارتی است که گشت های بسیج در سطح شهرستان برای تحقق این امر مشغول فعالیت می باشند و در حوزه حمایتی به همت خیرین تعداد زیادی بسته معیشتی تهیه گردیده است که در سالروز ولادت کریم اهل بیت(ع) در سطح شهرستان توزیع می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها