خبرهای داغ:

اهداء قرآن خانه به خانه در هندیجان

در راستای ترویج فرهنگ قرآن خوانی درمیان خانواده ها به همین منظور یکی از اعضای گروه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی۱۰۰۰جلد کلام الله قرآن مجید را در تعدادی از روستاهای هندیجان در ماه مبارک رمضان اهداء نمود .
کد خبر: ۹۳۳۶۹۴۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، یک نفر از اعضای گروه جهادی سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی بنام حاج هادی حشوشی به تعداد ۱۰۰۰جلد کلام الله (قرآن مجید ) به ارزش 40ملیون تومان در یازده روستا به صورت خانه به خانه هر خانه یک جلد به مناسبت ماه مبارک رمضان در بین مردم ومابقی را در سطح شهر هندیجان در میان مومنین اهداء نمود.

 

گروه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ابتدای راه اندازی یکی از گروه های بسیار فعال برای خدمات رسانی به محرومین شهرستان هندیجان است که باناحیه سپاه هندیجان تعامل و همراهی و همکاری تاثیر گذاری در سطح شهرستان دارد .

 

اقدامات خوب گروه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هندیجان شامل توزیع بسته های کمک معیشتی، پخت و توزیع غذاهای گرم ، تهیه و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در میان مردم و مخصوصا خانواده های محروم و آسیب دیدگان از ویروس کرونا است که الحمدلله تا کنون موفق بوده است .

 

در ادامه گزارش خبری:بسیجیان پایگاهی با تمام امکانات و ظرفیت های موجود در شهرستان در گروه های جهادی و طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سازماندهی و باهماهنگی و برنامه ریزی شده در مراسمات و دیگر موارد ضروری بصورت همیشگی مشغول فعالیت های جهادی و بهداشتی در شهرستان هندیجان هستند که اینگونه فعالیت ها تاکنون موفقیت آمیز بوده و همچنین طرح شهید علی هاشمی در حوزه های مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان، شهید آوینی حوزه روستایی و حوزه خواهران برای کمک به محرومین در تمام زمینه ها تاثیر گذار و مفید بوده و همچنان ادامه دارد .

گروه های جهادی ناحیه سپاه هندیجان برای خدمات رسانی به مردم شهری وروستایی شهرستان هندیجان در هر شرایطی با الگو پذیری از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) درامادگی هستند ودرتمامی عرصه ها پای کار بوده و یاری رسان هستند که از تلاش انها تقدیر و تشکر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها