خبرهای داغ:
سردار بوعلی گفت: در مرحله چهارم نذر رهایی همزمان با میلاد مبارک امام حسن مجتبی (علیه السلام) ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۹۶۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، جلسه هماهنگی اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین با عنوان پویش ایران مهربان با حضور فرمانده سپاه فجر و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان فارس برگزار شد.
سردار بوعلی در این مراسم با تاکید بر اهمیت یاری رسانی و توجه به وضعیت محرومین و اقشار آسیب پذیر جامعه، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان در قالب اجرای پویش ایران مهربان و با همکاری سپاه فجر فارس و کمیته امداد امام خمینی استان برای مشارکت و استفاده از ظرفیت صد هزار نفر از خیرین نیک اندیش برنامه ریزی و هدفگذاری شده است.
وی با اشاره به آغاز مرحله چهارم رزمایش کمک های مومنانه از ابتدای ماه مبارک رمضان، گفت: از ابتدای ماه مبارک و در قالب فاز یک از مرحله چهارم این رزمایش بیش از 117 هزار بسته معیشتی با همکاری نهادها و خیرین نیک اندیش فارس تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه فاز دوم از مرحله چهارم رزمایش کمک های مومنانه از میلاد مبارک امام حسن مجتبی (علیه السلام) تا پایان ماه رمضان خواهد بود، گفت: در این فاز از رزمایش نیز برای توزیع 200 هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند و محرومان برنامه ریزی شده است.
سردار بوعلی خاطرنشان کرد: در مرحله چهارم نذر رهایی همزمان با میلاد مبارک امام حسن مجتبی (علیه السلام) 110 زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها