خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا؛
امیری نژاد گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، معمار مبارزه نامتقارن ایران، حقیقتاً قهرمان ملی، منطقه ای و چهره بین المللی مقاومت با تدبیر و مدیریت جهانی خود جهان اسلام را نجات داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۶۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین در واکنش به سخنان جواد ظریف در فایل صوتی که از او منتشر شد، عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی، معمار مبارزه نامتقارن ایران، حقیقتاً قهرمان ملی، منطقه ای و چهره بین المللی مقاومت با تدبیر و مدیریت جهانی خود جهان اسلام را نجات داد و بررسی ابعاد شخصیتی و وجودی سردار سلیمانی نیازمند نگارش یک دایرة المعارف بزرگ نه تنها به زبان فارسی بلکه با زبان بین المللی است.

وی در ادامه افزود: تقویت و فعال نمودن جنبشها و گروه های مقاومت مردمی، جمع نمودن همه گروه جهادی از ایران، لبنان، افغانستان، پاکستان و نیز ده ها گروه از کشورهای سوریه و عراق و کشاندن همه آنها به عرصه جهاد در عمق خاک سوریه و عراق در قالب مدافعین حرم از شاهکارهای بی بدیل نظامی و استراتژیک سردار سلیمانی در جبهه مقاومت و تغییر موازنه قدرت در منطقه و جهان اسلام بود.

امیری نژاد شهید سلیمانی را معمار کبیر شکست های راهبردی در منطقه و جهان اسلام دانست و اذعان داشت: شهید سلیمانی با نقش های استراتژیک، معمار کبیر شکست های راهبردی چهار دهه پی در پی آمریکا از مسلمان جهان بود. قاسم سلیمانی دشمنان قسم خورده مکتب تشیع را در بیابان ها، کوچه ها، دشت ها و کوه ها تا شرق مدیترانه و شمال دریای سرخ تعقیب کرده بود. او از جغرافیای یکپارچه منطقه و جهان اسلام محافظت کرد و اجازه نداد رؤیای باطل و شوم دشمنان جامه تحقق به خود بپوشاند.

امیری نژاد بهره برداری از مقاصد سیاسی نسبت به شخصیت سردار سلیمانی را جفا در حق این شهید دانست و خاطر نشان کرد: در آستانه انتخابات نباید چهره های سیاسی از اسطوره های ملی و بین المللی خود برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود بهره برداری کنند و هرگونه بهره برداری از مقاصد سیاسی نسبت به شخصیت سردار سلیمانی جفا در حق این شهید بزرگوار است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها