جلسه هماهنگی بزرگداشت مقام معلم با حضور فرمانده سپاه دامغان و مديران آموزش پرورش در محل سالن جلسات سپاه شهرستان دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۷۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ همزمان با نزدیک شدن به هفته معلم و به جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این هفته و ارج نهادن به مقام معلم جلسه هماهنگی برنامه های سپاه و آموزش پرورش در محل سالن جلسات سپاه شهرستان دامغان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رؤسای آموزش و پرورش دامغان و امیریه برگزار شد ،سرهنگ تقی پور  فرمانده این سپاه گفت: مقام معلم مقام رفیع و بزرگی است و هرساله بسیج دانش آموزی  و بسیج فرهنگیان ما برنامه هایی جهت هرچه بهتر برگزار شدن روز و هفته معلم اجرا می کنند.

 امید است با هماهنگی بین این عزیزان و آموزش و پرورش برنامه ها به نحو احسنت اجرا شود.

حیدرهایی رییس آموزش و پرورش دامغان نیز ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: مقام معظم رهبری با ارائه گام دوم انقلاب، امید دوباره ای در بین مردم ایجاد کردند و از جمله موارد مورد تاکید در این بیانیه بحث فرهنگ و تعلیم و تربیت است.

ایشان همچنین با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات از اجرای طرح روشنگری جهت تنویر افکار و تشویق به حضور در انتخابات استقبال کردند.

از جمله برنامه های پیشنهادی در این جلسه میتوان به دیدار با معلمین، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، گلباران نمادین قبور شهدا، برگزاری مسابقات مجازی و ... نام برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها