فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: بسیج در تمامی عرصه‌ها به خوبی پای کار است و مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیرو می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۳۷۲۹۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در جلسه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و مسجد سنگر سلامت که در بخش انابد با حضور فرمانده حوزه امام رضا (ع) انابد و فرماندهان خواهر و برادر پایگا‌های شهر انابد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا باید تمامی پایگاه‌های سطح شهرستان در امر تذکر لسانی و مسجد سنگر سلامت فعال باشند.
 
وی افزود: متاسفانه عدم مراعات مردم و دوگانگی عمل کردن ستاد ملی کرونا در سفر‌های نوروزی موج چهارم ویروس منحوس کرونا را در پیش داشت.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه رابطین سلامت تمام اهتمام خود را داشته باشند و در چارچوب این طرح عمل کنند، اظهارداشت: توزیع ماسک، شناسایی افراد مشکوک، توزیع بسته‌های معیشتی به افراد آسیب دیده از کرونا و همچنین معرفی افراد مبتلا به کرونا به شبکه بهداشت و درمان را از جمله وظایف طرح شهید قاسم سلیمانی و رابطین در این طرح سلامت ذکر کرد.
 
جنیدی با اشاره به اینکه ورود بسیج به بحث کنترل ویروس منحوس کرونا اثر بخش خواهد بود، گفت: در ابتدای شروع موج چهارم کرونا وزیر بهداشت در اولین قدم خود با فرمانده کل سپاه سردار سلامی تماس گرفتند و از بسیج و سپاه برای کنترل کرونا کمک خواستند، لذا نقش بسیج در مواجهه با کرونا کاملا ملموس و بخش مهم آن در کنترل کرونا زحمات بسیجیان بود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن مردم و همشهریان را به رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی دعوت کرد و افزود: تا حد ممکن مردم در خانه بمانند و با توجه به اینکه وضعیت شهرستان قرمز می‌باشد از همه مردم تقاضا داریم، مسئولین و بسیجیان و سپاه را در امر کنترل ویروس کرونا یاری دهند.
 
اضافه می‌شود، پس از اتمام جلسه فرمانده سپاه ناحیه بردسکن به همراه فرمانده حوزه امام رضا (ع) انابد و مسئول آموزش سپاه بردسکن با خانواده شهید غلامرضا اسماعیلیان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دیدار و از این خانواده شهید نیز تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها