خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه حضور حداکثری مردم در انتخابات را لازمه شکست دشمنان در عرصه های مختلف دانست.
کد خبر: ۹۳۳۷۳۷۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در نشست بصیرتی بسیج جامعه زنان سپاه مراغه، افزود: دشمن چندین بار این شکست را تجربه کرده و با پخش شایعات مختلف نمی خواهد که با حضور گسترده مردم در انتخابات بار دیگر شکست بخورد.

وی تاکید کرد: دشمن نخوابیده است تاریخ برای بشریت تکرار می شود دشمنان ما تلاش می کنند انتخابات آینده را به نفع خود مصادره کنند .

حجت الاسلام برزگر اضافه کرد: درست است که تجهیزات و امکانات قدرت ایجاد می کند اما حضور حداکثری مردم در انتخابات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرت افرین است و انشاءالله با تمام توان در انتخابات آتی شرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مشکل جامعه ما را رئیس جمهوری جوان و کار آمد می تواند حل کند دولت جوان انقلابی حلال مشکلات جامعه ماست اگر رئیس جمهور ولایت مدار نباشد باز هم مشکلات جامعه ما حل نخواهد شد.

وی گفت: اگر رئیس جمهور اعتقاد به ولایت نداشته باشد و از خدا نترسد مشکل مردم را احساس نخواهد کرد و از خدا هم نخواهد ترسید و کار هایی را انجام می دهد که امریکا و اسرائیل به دنبال آن است.

حجت الاسلام  برزگر گفت: روزه در مقابل آفت های دنیا سپر است و در قیامت برای گناهان حجاب است، برای قلب صفا و صیقل می دهد و اعضا و جوارح انسان را از غبار گناهان پاک می کند باعث می شود که انسان از نعمت های خدای متعال شاکر باشد.

وی افزود: نعمتی که شکر آن به جا نیاورده شود بخشیده نمی شود شکر نعمت آن است که آن نعمت در جای خود و محل خود استفاده کرد.

حجت الاسلام برزگر با اشاره به اینکه حساب و کتاب انسان در مقابل عقل او است افزود: خداوند متعال برای انسان یک نعمت عقل عطا کرده تا خود را از ضلالت و گمراهی نجات دهد وبرای هر کسی که عقل عطا کرده برای اعمال و رفتار های او حساب و کتاب قرار داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه ادامه داد: در کنار عقل نعمت دیگر به انسان ارزانی شده و آن، نعمت ولایت است انسان با نور ولایت به قله اوج می رسد و به سعادت دنیوی و اخروی می رسد.

حجت الاسلام برزگر در بخش دیگر سخنان خود گفت: اسلام برای تمام مراحل زندگی بشر در ابعاد مختلف سیاسی ، اجتماعی و عبادی برنامه دارد.

وی اضافه  کرد: اگر در بعد سیاسی آگاهانه و هوشمندانه حرکت نکنیم و مسیر خود را گمراه کنیم نمی توانیم در بعد عبادی موفق باشیم و هیچ وجه موفق نخواهیم شد.

وی فرماندهان پایگاه ها را فرماندهان خط مقدم جنگ نرم دانست و گفت: بسیجیان امید این نظام و اسلام هستند باید طاعات و عبادات آنها رنگ بوی الهی داشته باشد تا به سعادت برسند و اگر عبادات ما رنگ و بوی الهی نداشته باشد گمرا ه می شویم.

وی اظهار داشت: دشمن می خواهد القا کند که فقه اسلامی جوابگوی بشریت نیست ، می خواهد دین اسلام را تضعیف کند تا دولت آینده دولتی کار آمد نباشد.

ارسال نظرات