زاهدان-زوجهای جوان سیستانی و بلوچستانی زندگی مشترک خود را با هدایای مقام معظم رهبری آغاز کردند.
کد خبر: ۹۳۳۷۴۵۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

 به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم توزیع جهیزیه به زوجهای شیعه و سنی  با حضور مسئولان، اما بدون حضور زوج‌های جوان به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه عاشقان ثارالله  شهرستان زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری،  گفت:

در تقارن میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، امسال خدمت رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هدیه مقام معظم رهبری به خانواده معزز محرومین استان به شیوه جدید بدون حضور زوج‌های جوان برگزار شد تا پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شده باشد.

معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور با اشاره به این مطلب که  در بخش خدمات اجتماعی سپاه پاسدارن با تشکیل ۱۰ گروه تحقیق بدون هیچ مزد و منتی و شناسایی محرومین برای دریافت جهیزیه، توانسته است طی دو سال گذشته هزار و ۲۶۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۸۹ میلیون تومان به نوعروسان شیعه و سنی اهدا کند، بیان کرد: در این راستا تعداد 400 پرونده تشکیل شده که 307 پپرونده توسط گروه تحقیق، بررسی شده و تعداد 223 پرونده برای دریافت جهیزیه قطعی شده است.

سرهنگ پاسدار جعفری ادامه داد: امروز تعداد 110 سری جهیزیه تحویل زوجهای جوان می شود که از این تعداد 56  در شهرستان زاهدان و مابقی برای توزیع به شهرستانهای دیگر استان ارسال می شود.

وی تصریح کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی، خرید اقلام ایرانی در راستای حمایت از تولیدات داخلی و رعایت حفظ شان و کرامت افراد از دیگر اقدامات مهم در اهدای جهیزیه‌ها است که با همکاری سایر سازمان‌ها انجام شده، همچنین حمل تمامی اقلام اهدایی جهیزیه‌ها از مبدا تا مقصد و تا خانه افراد به عهده سپاه است.

معاون مردم یاری و محرومیت زدایی قرار گاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور با اشاره به این مطلب که جامعه هدف ما با الویت ایثارگران، طلاب، متوفیان و بازنشستگان است ادامه داد: امسال جهیزیه ها در سه بخش تهیه شده است که یک بخش  توسط خیرین و سپاه تهیه که کاملا رایگان است، بخش دوم مشارکتی که با همت خیرین و مردم تهیه شده و بخش سوم موردی است که افراد تعداد اقلام مد نظر خود را تهیه کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات