خبرهای داغ:
همدان-استاد دانشگاه علوم سیاسی بوعلی سینا همدان گفت: بسیاری از شروطی که آمریکا برای توافق جدید مطرح کرده به موضوع هسته‌ای نامربوط است و این نشان می‌دهد که زیاده‌خواهی دشمن حد توقف ندارد.
کد خبر: ۹۳۳۷۴۸۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

زیاده‌خواهی دشمن حد توقف ندارد/انتخابات خرداد سرنوشت‌سازترین انتخابات طول تاریخ انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر رضا سلیمانی در نشست سیاسی کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) در جوار مزار مطهر شهدای گمنام این یگان با تبیین مذاکرات جاری در وین اظهار کرد: لغو کامل همه تحریم‌ها شرط و سیاست قطعی مشخص شده توسط مقام معظم رهبری بود اما متاسفانه آن چه مورد بحث قرار گرفته تعلیق و تعویق اجرای تحریم‌ها است.

وی گفت: ضعف نشان دادن در برابر آمریکا از سوی مسئولین ایرانی هیچ توجیهی ندارد و ضربه به حیثیت و اقتدار سیاسی و حتی اقتصادی کشور محسوب می‌شود چراکه دشمن را جری‌تر می‌کند.

این استاد دانشگاه بوعلی سینا اظهار داشت: بسیاری از شروطی که آمریکا برای توافق جدید مطرح کرده به موضوع هسته‌ای نامربوط است و این نشان می‌دهد که زیاده‌خواهی دشمن حد توقف ندارد.

وی افزود: تاریخ نشان داده که هر دولت و شخصیتی به دنبال ارتباط و تفاهم با آمریکا بوده به خواری و شکست کشیده شده اما برخی‌ها این موضوع را باور ندارند در حالی که خودشان نیز مورد تحقیر دشمن قرار گرفتند.

سلیمانی به تبیین دو گفتمان غالب رفع تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها پرداخت و گفت: تکیه و تأکید رهبر معظم و دلسوزان انقلاب بر بی‌اثرسازی تحریم‌ها است اما متاسفانه دیدگاه غالب در بدنه دولت، صرفاً لغو تحریم‌ها است.

وی با اشاره به خرابکاری نیروگاه هسته‌ای نطنز گفت: کمترین واکنش مقتدرانه جمهوری اسلامی باید ترک مذاکرات وین باشد نه افزایش درصد غنی‌سازی.

استاد دانشگاه علوم سیاسی بوعلی سینا همدان همچنین به انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه اشاره و تصریح کرد: این انتخابات با توجه به شرایط موجود کشور حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین انتخابات تاریخ انقلاب است.

وی افزود: عوامل نفوذ دشمن به دنبال تعویق یا کاهش مشارکت مردمی و زیر سوال بردن مشروعیت نظام هستند.

سلیمانی گفت: همه باید با جدیت برای تحقق مشارکت حداکثری و همچنین انتخاب شخصیت مناسب برای تصدی ریاست جمهوری تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات