مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش در گفت و گو با بسیج مطرح کرد:
خاش-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گفت: واردات بی رویه، قاچاق کالا، رانت‌های سیاسی اقتصادی از بزرگترین موانع تولید هستند که امسال باید برطرف شود.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۰۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاشدر گفتگو با خبرنگار بسیج در خاش در خصوص شعار سال و تحقق آن گفت: امام خامنه‌ای مدظله العالی نزدیک به ۱۰ سال است که شعار‌های ابتدایی هرسال را با رویکرد اقتصادی مشخص می‌نمایند که اهتمام به تولید وامور اقتصادی درشرایط خاص کشور وضرورت‌ها واولویت‌ها را از جانب معظم له می‌رساند و اگر به شعار‌ها وسیاست‌های رهبر معظم انقلاب عمل می‌شد خیلی از مشکلات اقتصادی که گریبانگیر جامعه است را نداشتیم.

حجت الاسلام شیبک افزود: ایران یکی از کشور‌های پر ظرفیت برای تولید در دنیاست بعنوان مثال جمعیت بالای ۸۰ میلیونی کشور و یک بازار ۶۲۰ میلیون نفری هم درکشور‌های همسایه بهترین فرصت برای رونق و جهش تولید است، همچنین در کشور ما بیش از ۴۰ میلیون نفر در سن کار وجود دارند که در تولید مولفه مهمی است، علاوه برآن بیش از ۵ هزار شرکت دانش بنیان و نقدینگی بیش از سه هزار میلیارد تومان در کشور هم زمینه تولید بیشتر را فراهم می‌نماید، اما چرا اقتصاد ما با این ظرفیت‌ها مشکل دارد.

این مسئول بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در شعار ۱۴۰۰ به آن پرداخته و تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها باید اقداماتی در کشور صورت پذیرد، ازجمله موانع تولید قوانین دست و پاگیر بر سر راه تولید کنندگان است که باید برطرف شود.

وی تصریح کرد:واردات بی رویه، قاچاق کالا، رانت‌های سیاسی اقتصادی از بزرگترین موانع تولید هستند که امسال باید برطرف شود.

حسن شیبک  ادامه داد: دولت باید پشتیبانی کند و تسهیلات لازم رابرای سرمایه گذاری دراختیار مردم قراردهد و همانطور که حضرت آقا فرمودند: علاج مقابله با تحریم‌های دشمن و مشکلات داخلی این است که یک ملت در درون خود تلاش کند و کاری کند که ضربه دشمن که حتمی است، اثر نگذارد یا کم اثر بگذارد.

حجت الاسلام حسن شیبک در پایان عنوان کرد:تکیه به توان داخل و اصلاح قوانین دست و پاگیر از مهمترین اقدامات تحقق شعار سال است.
ارسال نظرات