خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازمان بسیج به دنبال شناسایی موانع تولید و راهکارهای پشتیبانی از تولید است تا مشکلات صنعت و تولید به حداقل برسد.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۰۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی اعصر امروز در آئین تسهیل گری بسیج در رفع موانع تولید (طرح شهید کریمی) که در شرکت فنرسازی خاور شهرصنعتی کاوه شهرستان ساوه برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: ایران ظرفیت های فراوانی را برای پیشرفت و توسعه در اختیار دارد.

وی افزود: یکی از دلایل مخالفت و دشمنی نظام سلطه با ملت ایران برخورداری ایران از موقعیت های راهبردی و فرصت هاست چرا که این ظرفیت ها قبل از انقلاب در خدمت نظام سلطه بود و ایران تامین کننده منافع رفاهی و امنیتی و اقتصادی نظام سلطه بود، ولی پیروزی انقلاب این فرصت را از دشمن گرفت و در اختیار ملت ایران قرار داد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: جنگ تحمیلی و برخی نسخه های بانک جهانی که مبتنی بر ارزش آفرینی و کار نبود و یک نسخه بدلی از اقتصاد لیبرالی بود موجب عقب ماندگی توسعه و پیشرفت ایران شد و موجب شد نتوانیم از ظرفیت های کشور به خوبی استفاده کنیم در نتیجه درگیر مقابله با توطئه های دشمنان شدیم و مسیر طراحی شده از سوی دشمنان عامل بازدارنده برای توسعه شتابان شد ولی در نهایت ایران توانست به خوبی قدعلم کند.

سردار سلیمانی گفت: ملت ایران دشمن را در نبرد نظامی، فرهنگی و شبیخون‌ها شکست داد و دشمن به جنگ اقتصادی روی آورد گرچه ایران در این جنگ هم پیروز شد، اما آثار این پیروزی ها در زندگی مردم دیده نمی شود. باید این پیروزی را تثبیت کرد و سال ۱۴۰۰ را با برطرف کردن مانع ها سال توسعه و تثبیت این پیروزی بدانیم.

وی افزود: ایران به یک قدرت اقتصادی در دنیا تبدیل خواهد شد، چرا که این کشور از همه ظرفیت ها بویژه بنادر مهم در شمال و جنوب کشور در حوزه صادرات و واردات با موقعیت راهبردی برخوردار است. قرار گرفتن ایران در شاهراه های مواصلاتی زمینی، دریایی و هوایی و منابع آبی مناسب ظرفیت مناسبی برای توسعه صنعت و کشاورزی در ایران است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: نیروی انسانی توانمند و ماهر با روحیه جهادی و تفکر بسیجی شرایط خوبی برای پیشرفت و توسعه فراهم کرده است و کشورهای همسایه، آسیای جنوب شرقی و برخی کشورهای اروپایی و آفریقایی علاقمند به انجام مراودات سیاسی و اقتصادی با ایران حتی در شرایط تحریم هستند.

وی بیان کرد: اقتصاد ایران تصمیم گرفته است که به یک الگو در دنیا تبدیل شود و سازمان بسیج به دنبال شناسایی موانع تولید و راهکارهای پشتیبانی از تولید است تا مشکلات صنعت و تولید به حداقل برسد. در این رابطه برنامه هایی در ابعاد مختلف تنظیم شده و در حال اجراست.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بسیج با فعالیت در قالب کلینیک های صنعتی با شناسایی موانع و اتخاذ راهکارهای میانبر به دنبال آن است که با هم افزایی، سهم قابل توجهی در پشتیبانی از تولید ایفا کند.

پخش کلیپ اقدامات تصویری در راستای طرح شهید کریمی، ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات دو تن از کارگران بسیجی، تقدیر و تشکر از کارگران و مدیران نمونه و دو تن از خانواده شهدای کارگری، بازدید از خط تولید توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین، افتتاح پایگاه بسیج کارگری و توزیع بسته های کمک معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

سردار سلیمانی در سفر به ساوه ابتدا با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر صنعتی کاوه این شهرستان با اهدای گل و قرائت فاتحه به مزار شهیدان گمنام ادای احترام کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها