مروز طی مراسمی ساختمان حوزه مقاومت بسیج شهری، سالن ورزشی “سردار شهید حاج قاسم سلیمانی”، ساختمان حوزه مقاومت بسیج چوکام و یک باب مسکن محرومین در میان‌محله شیجان خمام با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۴۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، ساختمان حوزه مقاومت بسیج شهری، سالن ورزشی “سردار شهید حاج قاسم سلیمانی”، ساختمان حوزه مقاومت بسیج چوکام و یک باب مسکن محرومین در میان‌محله شیجان خمام با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان افتتاح شد.

سردار محمدعبدالله پور در حاشیه این افتتاحیه و در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت آقا امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: امام حسن اسوه ایثار، درایت، از خودگذشتگی، فداکاری ایثار و شجاعت بوده و بر همه جوانان و مردمان دیندار واجب است این امام رئوف را الگوی خود قرار دهند.

وی با قدردانی از همراهی مردم در رزمایش مواسات و توزیع بسته‌های معیشتی در گیلان گفت: هدف‌گذاری سپاه قدس در ماه رمضان تهیه و توزیع دو هزار بسته معیشتی و توزیع آن در بین افراد کم بضاعت است که با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون یک‌هزار و ۳۰۰ بسته تهیه و توزیع شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان از اهدا پنج سری جهیزیه به نوعروسان گیلانی خبر داد و افزود: طرح تجهیز ۱۳۲ پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان خمام با هدف احیای پایگاه‌ها در دستور کار قرار داشته تا بتوانند بیش‌ازپیش به اسلام، نظام، انقلاب و مردم خدمت کنند.

عبدالله پور با اشاره به میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت این میزان پروژه در خمام بیان کرد: برای احداث حوزه مقاومت شهری و سالن ورزشی آن مجموعاً ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده و ۵ سری جهیزیه به ارزش ۷۱ میلیون تومان و یک‌هزارو ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۸۹ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات