خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز درحاشیه بازدیدازسازمان بسیج رسانه خوزستان گفت:نقش تاثیر گذار رسانه درآگاهی بخشی و آموزش مردم بی بدیل است وچنانچه مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند قطعا آمار ابتلا کاهش می یابد
کد خبر: ۹۳۳۷۷۴۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

دکتر فرهاد ابول نژادیان با بیان اینکه واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در محل های تعیین شده و با هماهنگی تلفنی در مراکز بهداشتی و درمانی تابعه دانشگاه، در حال انجام است، افزود: بیش از سه هزار نفر سالمند بالای ۸۰ سال در استان خوزستان داریم که برنامه ریزی های لازم برای تزریق واکسن به این عزیزان صورت گرفته است.
وی همچنین گفت: در فراخوان دو روزه واکسیناسیون بیماران خاص در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تعداد ۳ هزار و ۳۲۰ نفر شامل بیماران MS، هموفیلی، تالاسمی ماژور، سیکل سل، پیوند اعضا و دیالیزی واکسن دریافت کردند.
دکتر ابول نژادیان با اشاره به نزدیک شدن به عید فطر و شلوغ شدن بازارها هشدار داد: اگر پروتکل های بهداشتی از سوی مردم رعایت نشود، یقینا شاهد افزایش چشمگیر آن در آینده نزدیک خواهیم بود.
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان نیر در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به نقش موثر رسانه در آگاهی بخشی و آموزش مردم، گفت: رسانه های خوزستان همواره با به پای کادر درمان بوده و هستند.
سجاد بهمئی از تلاش ها و زحمات کادر درمان هم تشکر کرد و گفت: از رئیس دانشگاه می خواهیم برای واکسن کرونا ویژه اصحاب رسانه سهمیه ای اختصاص یابد.
وی در پایان با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ۱۴۰۰ یادآور شد: سازمان بسیج رسانه خوزستان شعار رسانه، سلامتی و انتخابات را در نظر گرفته و تلاش می کند این شعار را با همکاری اصحاب رسانه و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در استان تحقق و عملیاتی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها