نشست مجمع خیرین عشایری و تجلیل از گروه های جهادی بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۹۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در سالروز میلاد مسعود کریم اهل بیت (علیه السلام ) آقا امام حسن مجتبی (علیه السلام) و روز اکرام و تکریم از خیرین، نشست مجمع خیرین عشایری و تجلیل از گروه های جهادی بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام)درا ین نشست با تبریک میلاد کریم اهلبیت حضرت امام مجتبی علیه السلام، ضمن بیان خاطراتی از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به نقش جبهه مقاومت  و شهدا مدافع حرم در امینت جامعه و دفاع از حریم اهلبیت پرداخت و آرامش جامعه را مرهون خون پاک شهدا بویژه شهدای جبهه مقاومت و سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به روایات و احادیث پیرامون خدمت رسانی به محرومین، از اقدامات اقدامات گروه های جهادی بسیج تجلیل کرد و گفت:  بنده دست همه گروه های جهادی را می بوسم و تشکر دارم از عزیزانی که در مناطق عشایری و صعب العبور حضور می یابند و به ارائه خدمت می پردازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این نشست، با ذکر روایتی از حضرت امام حسین (علیه السلام) اظهار کرد: جوانمردی، ایمان، اصالت از ویژگی های جهادگران بسیجی است که به یاری محرومان می شتابند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، در ادامه با تشریح روایتِ امام حسین علیه السلام، یاری جستن از محسنین دارای اصل و نسب و کسانی که حرمت نیازمندان را رعایت می کنند مورد تأکید قرار داد وافزود: جهادگران اصیل اخلاص دارند و این اخلاص آرامش به انسان می دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری هم در این نشست ضمن عرض خیر مقدم به تشریح فعالیت های یکساله سپاه ناحیه عشایری و گروه های جهادی در بخش های فرهنگی، محرومیت زدایی و خدمات رسانی و امدادی بهداشتی و تقویت وحدت اقوام با شعار محوری «10هزار شهید 10هزار خدمت»  پرداخت.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی با اشاره به فعالیت های کم نظیر و خدا پسندانه گروه های جهادی از جمله در بخش محرومیت زدایی و خدمات رسانی، توزیع بسته های معیشتی و ساخت سرویس های بهداشتی، آبشخورهای احشام ، واکسیناسیون احشام و ساخت خانه های محرومین و توزیع جهیزیه و ویزیت رایگان و خدمات پزشکی و ارائه مشاوره های بالینی و روانشناسی و صد ها عنوان خدمت دیگر را از جمله اقدامات سپاه عشایری برشمرد.

وی از گروه های جهادی هم خواست همچنان که در سال 99 اقدامات قابل توجهی در مناطق عشایری انجام داده اند، در سال 1400 نیز سپاه ناحیه عشایری را در ارائه خدمات به عشایر یاری نمایند.

گفتنی است؛ تجلیل از خیران و اقدامات گروه جهادی شهید محمدیار خدادادی پایان بخش این نشست صمیمی بود.

ارسال نظرات