فرمانده سپاه قدس گیلان از توزیع عظیم بسته‌های معیشتی در روز قدس خبر داد و گفت: طرحی ویژه برای این روز و توزیع بسته‌های معیشتی در نظر گرفته‌شده است.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۰۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز نشست بزرگداشت روز جهانی قدس با بیان اینکه روز جهانی قدس روز اسلام و آزادگی است، اظهار کرد: طبق فرمایشات امام راحل (ره) جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت» لذا امیدواریم با رهبری، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای این مهم تحقق پیدا کند.

وی با تأکید بر برگزاری مراسم روز جهانی قدس بیا توجه به شرایط کرونایی گفت: آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین با ویروسی مثل کرونا از بین نرفته و مردم ایران در این روز اوج وفا و همدلی را با مردم فلسطین به نمایش می‌گذارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان مواسات را یکی از مهم‌ترین نرم‌افزار‌های انقلاب دانست و افزود: با آغاز رزمایش مواسات امید و انگیزه درد بین مردم افزایش پیداکرده و از این فرصت باید به‌منظور پاسداشت مناسبت‌های انقلاب نهایت بهره را برد.

عبدالله پور با اشاره به نقش مؤثر مواسات در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از کرونا تصریح کرد: آن چیزی که در رسانه‌ها در خصوص میزان توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مردم به این رزمایش پخش می‌شود تنها بخش کوچکی از همراهی مردم بوده و به برکت مواسات گره از کار همدیگر باز می‌کنند.

وی با قدردانی از زحمات بی‌دلیل رزمندگان لشکر ۱۶ قدس گیلان در جبهه مقاومت گفت: سردار حق‌بین پرچم‌دار مبارزه با داعش بوده و قطعاً خون شهید سلیمانی‌ها و حق‌بین‌ها ذخیره انقلاب اسلامی است و مردم به تأسی از شهدا وارد میدان مواسات می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان از توزیع عظیم بسته‌های معیشتی در روز قدس خبر داد و گفت: طرحی ویژه برای این روز و توزیع بسته‌های معیشتی در نظر گرفته‌شده و در آن از اهمیت روز جهانی قدس، بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی، مشارکت حداکثری در انتخابات و اقدامات بسیج سازندگی یاد می‌شود.

عبدالله پور با بیان اینکه باید از ظرفیت روز قدس در اعتلای امت اسلام استفاده شود، تصریح کرد: روز جهانی قدس روز اعلام پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی به گوش جهانیان است لذا باید از ظرفیت‌های این روز بزرگ برای اعتلای امت اسلام نهایت بهره را برد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات